subwoofer od kevlara

Postoji li subwoofer od kevlara 40-45cm i koji je?

Hvala

Reply to
:SuperBLUE:

Evo ti normalnijih zvucnika i bas pravo rjesenje za tebe:

Ove ces vjerojatno htjeti i moci platiti.

Reply to
Boris

UTFG "subwoofer alphard"

-- Stonethrower

Stonethrower

On je inaèe trol koji postavlja slièna sumanuta pitanja naokolo. Da je pokupiti njegove postove od kada se javja dala bi se skupit lijepa zbirka.

Reply to
Hombre

Ja sam mo¾da Alien i Predator, ali jebeni trol nisam! Tko si ti? Sigurno me vlastita djeca zajebaju, ccc. ;)

Ili ¾ena? Anyway, prestanite i igrajte se neèega drugoga.

Reply to
:SuperBLUE:

I tada nas je Hombre poèastio jo¹ jednim biserom iz svoje nepregledne ¹krinje znanja:

ma neki su jednostavno takvi :)

And even when the memory of us
fades completely, mankind will
still have a lot to learn...