Osciloskop na racunalu preko audio ulaza

racunali

pamet..

Za zvucnu postoji i mislim da se zove winscope, ali za com i lpt moras raditi ADC konverziju pa program ovisi o sklopu koji se koristi (npr.

kakav otpornik stavit da ne spalim zvuènu ili ¹ta uradit da se elektrièno izolira kompjuter od strujnog kruga?

Reply to
Kameleon

Postoji li neki software i kako se zove (ako postoji) koji se ponasa kao Osciloskop i prikazuje signal koji mu posaljem u zvucnu karticu na racunali preki Mic in ili Line In.... mozda je blesavo ali bas mi je palo na pamet.. ili postoji li program koji se ponasa kao osciloskop i prikazuje ulazni signal preko recimo Com Porta i shemu na koje pinove prima signal.... zahvaljujem

Reply to
Oscillator

Reply to
Oscillator

Reply to
Oscillator

ja sam radio tako ne¹to ,analiza govora ... ali sa programoom matlab ; ¹to se tièe softverskog dijela,

za hardver bi bilo dobro staviti neki optocoupler, ima ih puno vrsta tak da bi trebalo izabrati

Reply to
zheljko

optokoplerom analogni izmjenièni signal??? hmm... mislim da to neæe iæi nekakav transformator, otpornici mo¾da.

Ajmo ljudi, pa valjda je netko radio!?

Reply to
Kameleon

sorry , kaj se tièe optokaplera, moram priznati da sam banuo glupost, najdublje se isprièavam

a kaj bi bilo kad bi upotrijebio obièni mre¾ni trafo

220 / 22 to je 1 / 10 i onda to sa otpornièkim djelilom napona skinun na napon reda mV, neznam koliko je bajna ideja,ali sigurno je bolja od onoga jutros kaj sam napisal

Reply to
zheljko

Ako to koristis za testiranje pojacala i slicnih stvari izoliranih od mreze napravi ovako:

-Izmedju GND-a zvucne i mase toga sto testiras stavi otpornik 1k, izmedju ulaza u zvucnu i mase zvucne spoji dvije antiparalelne diode a izmedju ulaza u zvucnu i sklopa kojega testiras 47k otpornik. Ako stvari nisu izolirane treba trafo...