OPET isto sranje....

Dakle ovako,kupio sam novi Greatz 15A 220V i nove kondice 10 000uF 63V i prvo spojio na trafo samo greatz.I fino radi sve kako treba.....Medjutim kad jos dodam ta 2 konda. serijski spojena medjusobno a polovi na svaki kraj i izmedju njih nula jednostavno se u sekundi ugriju....Bojim se pustiti ih duze da ne ruknu.U cemu je kvaka?cuju se onak ko da se nekaj topi

Reply to
Goran Cvetiæ

? ©to je to, nekakvo simetrièno napajanje ? Po¹alji shemu na binaries kako si spajao, pogotovo kako si okrenuo polaritete elektrolita.

Zok

Reply to
-Zoki-

Odi na Borinu stranicu i proèitaj malo tutorial o napajnju audio pojaèala. Mo¾da ti pomogne.

EnigmA

Evo ovako. Imam torusni trafo 300 VA sa 3 izlaza.2x30V i srednji izvod kao nula.to fino spojim na greatz.Iz greatza spojim + na -kondenzatora,a + konda spojim na - drugog konda.+drugog spajam na - greatza.izmedju ta dva konda ide nula.inace kondi imaju po 4 pina i ja se spajam na - i na 1(1 je pozitivni dio).I neznam zasto se to dogadja.Nisu valjda opet krepali,mislim to mi je vec drugih 100 kn...evo i sheme na binsima kako bi trebalo bi i kako sam spojio

Reply to
Goran Cvetiæ

Ma dobro je skuzio sam di je problem. Ja sam na svojoj shemi odma gornji izlaz iz graetza proglasio plusom i tako spojio.Hvala enigma na siteu,pomoæi æe

Reply to
Goran Cvetiæ

Èekaj malo. Prema ovoj prièi ti si totalno okrenuo polaritet :\ Pa + sa gretza ide na + kondenzatora a ne na -. Isto tako + kondenzatora ide na + drugog, a ne na minus. Ti si gadno zafknuo stvari. Btw ti si spojio te kondiæe serijski ili paralerno?
Reply to
EnigmA

Stari moj nema problema. Samo pazi drugi put jer me èudi kako ti kondiæi nisu napravili jedan veliki bum!

Reply to
EnigmA

Jeli ovo neka za.ebancija ili je to stvarno (polariteti) ovako spojeno?!

Ti si sve krivo spojio koliko sam vidio u threadu. Kolika je mogu?nost da ne?to radi ako spoji? plus na minus a minus na plus???? Zakaj misli? da se zovu polarizirani kondenzatori.

Ima? sre?e da nisi stvar du?e dr?ao upaljenu, jer bi ti se po faci razletio rastaljeni elektrolit...

Ako nezna? ?ta radi?, onda prije Gretza spoji otpornike od 2 W i 100 ohma da ti dr?e struju na sigurnoj granici.

Reply to
Pero

Ajd, svi zheljno ischekujemo post naslova: Proradilo !!!!!!!!!!!!!

:)

//Marin

Reply to
Marin

Ma sad je sve ok,nisu stigli ruknut sva sreca,a ovi novi rade....jedino me brine sto mi se sad napon svake grane povisio na 40V a meni na pojaèalu treba -+53V Dakle oko 30 V sa svake strane...

Reply to
Goran Cvetiæ

Ima¹ toroidni trafo od 30 V ¹to bi na istosmjernoj struji trebalo davati oko 43V. Nerazumijem kako si ti sad dobio 40 V odjednom? Jesi ti mjerio istosmjernu ili izmjeniènu struju?

Reply to
EnigmA

Hm. Pa ako treba? +-53 V istosmjerno nakon kondenzatora, onda mora? imati trafo od 2*40V izmjeni?no. Jel ima? 2*40 V izmjeni?no, ako ima?, onda kajne problem.

Ako ima? 40 V istosmjerno, onda ti poja?alo bude radilo lo?e, ali s manjom snagom, to jest , ovisi ako ?e htjeti raditi ulazni dio s toliko manjim naponom.

Reply to
Pero

Za?to bi radilo lo?e? IMO, radit ?e samo slabije od deklariranog

Reply to
EnigmA

30 - 2x 0,7 i sve + sqrt2 je 40,45V
Reply to
bedak

Nekaj ste si zabrijali.....zajedno na obje strane mora biti +-53V a ja imam

80.
Reply to
Goran Cvetiæ

ja sam raèunao 30 * 1,44. Btw, ¹to je ovaj sqrt2?

Reply to
EnigmA

Gledaj...Ne razumijem kako ti od 30 V izmjeniènih dobiva¹ 80 V istosmjernih!? Ti bi po kanalu trebao dobivati oko 40-41 V. Jesi ti siguran da ima¹ 30 V trafo?

Reply to
EnigmA

Inaèe tebi bi trebao trafo od 37 V po kanalu izmjeniène struje ¹to naposljetku daje 53 V na oba kanala istosmjerne struje to jest + i -

Reply to
EnigmA

sqrt2 = drugi korijen iz 2

Reply to