opet otpornici

u jednoj elektronici ve¹ ma¹ine izgorio je otpor 120kohm-a. izvadio sam i ostale otpore koji izgledaju isto kao i on (osim ¹to su drugaæijih vrijednosti).mjerio ih i lagano zagrijao lemilom.svaki je promjenio otpor i to vi¹e od 10%. npr.:470 kohm nakon zagrijavanja palo je na 320 kohm-a. problem je da ni jedan duèan u zg-u nema takvih otpornika - pretpostavljam da je to neki ntc.izgleda ko otpor od 0,5-1 W samo se razlikuje po tome ¹to je "porozniji" od ovih ostalih otpra koji ga okru¾uju. gdje bi se toi dalo nabaviti ili izvaditi odnekud... hvala

Reply to
Fluke

Nesto ti sat ne ide bas kako treba... CR2032 litijska baterija bi mogla rijesiti problem.

--
www.elektronka.com - uskoro i web shop
Reply to

:)

Reply to
mGT

u cem je problem?

Reply to
Fluke

Ma pusti ga! Ti pita¹ o elektronici perilice, a on tebi o zamjeni baterije u kompu....LOL

Reply to
Vaso

ma vidim da je ne

vidim da se odgovor ne sla¾e s pitanjem al sam mislio da zafrkava.... nije bad.

bio bih zahvalan kad bi dobio odgovor na svoje pitanje....

Reply to
Fluke

Bio sam ziher da je originalni post postan sa krivim datumom i vremenom. Sad gledam i vidim da nije. Cini se da sam nesto popio dok sam to pisao....

--
www.elektronka.com - uskoro i web shop
Reply to
Ivan Matacic

tesko da otpor od 120k moze izgoriti ako je spojen i direktno na 220.to je ovako napamet 2mA. aj baci sliku nesto mi s tim prozirnim ne stima.

pozdrav hrvoje

Reply to
Hrvoje Aras

p o ro z n i j i je od ostalih koji ga okru¾uju-nije polakiran (al mislim da to nije toliko bitno.stavit æu sutra slike na binse

Reply to
Fluke