Re: Sretan Bozic (i ja opet:)

Svima koji ga slave

> zelim > Sretan Bozic! > > Ostalima da se gornjima sutra pridruze pocistit stolove :) >

Cek dok ti se javi na reply Drago Petek pa ti ga cestita:)))

Reply to
BladeRunner

Sretan Bozic i Nova Godina tebi i svim ljudima dobre volje na ovoj grupi.

Damir

Reply to
Damir

Pustite Dragu na miru, mislim dan ije vi¹e na grupi.

Takoðer èestit Bo¾iæ svima

Kre¹o

Reply to
TechnologyFreak

SRETAN BO®IÆ svima !!!!

Pa nije bo¾iæ samo za one 100% vjernike.... mnogi ga slave, obitelj na okupu,i sl, vi¹e zbog obitelji zajedni¹tva, a manje zbog vjerske ortodoksnosti...

Reply to
Dre

Cinjenica je da dok je razbijen atom ugljika i dobiveni su izotopi C14 kojima je dokazano da je zemlja stvarana oko 5 milijardi godina a ne po bibliji oko 6.000 godina, a biblija je postala tragedija za naivne. Veliki "vernici" i dalje mazu tuste popovske guzice . Cak je i papa Ivan Pavao priznao da teorija o sestodnevnom stvaranju svijeta ne drzi vodu. Moje demokratsko pravo je da mislim o vama sto zelim. Ne namjeravam vas vrijedjati ali kupujete od popovsku maglu.

Sretni Vam svi dani osim bozica, uskrsa i velike gospe!

Reply to
Drago

Jesam ali ne zelim se sa nekim svadjati za "Markove konake" A i od kako nema Sandra Mangovskog sa svojim biserima nije mi zanimljivo Drago!

Reply to
Drago

A izmedju ostalog razlog da si pop naplati od vas malo posoljene vode skuplje od zlata. Vidi od kako sam samostalan (ne zivim sa roditeljima oko

18 godina) pop nije mojim novcem kupio ni 1 decilitar benzina za svoj BMW niti je jedna moja kuna zavrsila kod "nocnih dama" i u tome sam bolji od Vas. Sto se tice moje obitelji ja sam svaki dan sa njom. Majstore sam sebi bacas pijesak u oci! >
Reply to
Drago

Samo ne lose wellerice kakvu je dobio Marin:)

Sve najbolje i od mene, no Bozic traje samo jedan dan a godina 365 dana, stoga kad bude Nova onda se nadam da ce u toj istoj biti puuno dobrih stvari, samo najbolje od Weller-a :)

Reply to
BladeRunner

pa ko smominje svecenika i moje odobravanje toga sto si naveo?

Reply to
Dre

"Dre" < wrote in news:donl3e$1v3$ snipped-for-privacy@news1.xnet.hr

Ne vidim originalne postove na koje si odgovorio. Daj ostavi ime ili cak link posta na kojeg odgovaras .

Reply to
Oldtimer

i moje odobravanje toga sto si naveo?

ma zaboravi, ionako ovo je veliki OT

Reply to
Dre

"Dre" wrote .

Ne zbog teme nego ne vidim te postove pa tako znam da moj provider ne radi koliko bi trebao ;)

Reply to
Oldtimer

Ja sam dobio novu igracku .... mozete vidjeti na binsima :-)))

Reply to
Kresimir Pecnik

Mrzimo te ;)

Kre¹o