napajanje od kompa - ugradnja ?

obzirom da imam dosta LED rasvjete koju ganjam sa napajanjem od kompa, naravno rastavljenim i zbrikanim. Zanima me jel bi ga mogao ugraditi u zid od knaufa, pa da mu nema ni traga ni glasa?

Reply to
BoBo

zasto ne naravno ,ostavi revizni otvor da ga mozes izvaditi u slucaju servisiranja osobno radim na "projektu" napajanja za pogon vise-grupne 12V halogene kucne rasvjete sa IR daljinskim upravljanjem ukupne snage preko 350W koja za osnovu koristi kvalitetnije ATX napajanje jedna od eventualnih promjena u tvom slucaju bi bila zamjena ventilatora tisim i kvalitetnijim da ne ruzi u knaufu

Reply to
srele

traga

ventilatora

A kako izvodite ulaz/izlaz zraka za hlaðenje? Btw: Ka¾u da PC-napajanja ba¹ i nisu ekonomièna, korisnost 50-60 posto? Mo¾da malo bolje samo za 12V?

Napajanje koje ja imam, Chieftec-ovo, ima korisnost 76%, faktor snage 0,91 (aktiv PFC), 500W. Skuplja imaju korisnost iznad 80% i F.S. veæi od 0,95. Ventilator je 12cm.

Reply to
-Rio-

"> A kako izvodite ulaz/izlaz zraka za hlaðenje?

zbog malog razmaka izmedju plafona i knaufa od 8cm , cijeli sklop mreznog napajanja je napravljen na novoj ploci sa tunelom za hladjenje i vent sa svake strane ne ocekujem pregrijavanje jer nece sve grupe radit punom snagom duze vrijeme ali za svaki slucaj nije lose razmisliti o dovodjenju hladnijeg zraka izvana inace , ovo o korisnosti je zanimljivo mozda bi se moglo izmjeriti sa kucnom TRUE RMS instrumentalizaciom?

Reply to
srele

Za¹to ne koristi¹ toroidni trafo za rasvjetu, 220/12V? Pouzdanije, ekonomiènije, ti¹e, ne treba takvo hlaðenje......

imam jedan, ali on nema spreman 3,3 V izlaz za ledice, a napajanja za komp imam bar 5-6 komada

Reply to
BoBo

nije,

Ja se isto spremam na ugradnju LED osvjetljanja - 6 lampi sa po 18 LED=20 dioda koje rade na 12V, kupljene u Chipoteci. Tra=C5=BEio sam trafo, ali nisu imali... :( Gdje u ZG nabaviti toroidni trafo za rasvjetu? Koji proizvo=C4=91a=C4=8D?= Model?

Hvala!

Reply to
S.S. Zlikovski

LEDice se NE SMIJU spajati bez otpornika na PSU jer i mali porast napona iznad Vf ce uzrokovati ogromnu struju kroz led i moguci pozar. LEDice spajaj u seriju i preko otpornika na 12V

Ja se isto spremam na ugradnju LED osvjetljanja - 6 lampi sa po 18 LED dioda koje rade na 12V, kupljene u Chipoteci. Tra¾io sam trafo, ali nisu imali... :( Gdje u ZG nabaviti toroidni trafo za rasvjetu? Koji proizvoðaè? Model?

Probaj ovdje:

OSRAM ima lijepa mala èoperska napajanja za halogenu rasvjetu, cca. 100W = 100 kn, predviðena za ugradnju u spu?teni strop, ne trebaju ventilaciju, i mogu se ugurati kroz rupu fi 60 u spu?teni strop manje od 10cm. hint OSRAM mouse

Reply to
mmmaaa

Original LED driveri sa limitiranom strujom (powerled)

zega