MREZA-RS232

Pozdrav

Ne kuzim se u PC , ali postoji jedan problem , pa sam mislio poprijeko ..... Sadasnji display komunicira sa PC-om preko mreze , a ja to ne kuzim , ali kuzim kako upravljati Atmel preko RS232 , a on bi ganjao disp koji ja napravim ...... Sada bih ja pitao , ima li nekakav uredjaj sa mreznog protokola na RS232 ili bar neka stranica ili literatura gdje svaki chobankovic moze skuziti kako radi mreza (ovi to zovu ethernet) jer je ideja koristiti postojeci PC-software jer sadrzi jos svasta ...... Zahvaljujem za bilo kakvu informaciju , sugestiju , uvredu .......

Dr Wagner

Reply to
Bezimeni

A, uzme¹ novi Visual Basic .NET (Mislim da se mo¾e i u SharpDevelop-u) i uz nekih tjedan-dva uèenja mo¾e¹ imati aplikaciju na PC-u koja bi radila to. E, ali onda mora¹ iduæa tri mjeseca debagirati tu aplikaciju. :D

Ima. Uglavnom se radi o nekom 8-bitnom mikrokontroleru uz koji je nakeljen neki Ethernet èip koji ima ISA ili sliènu sabirnicu.

Kako software naðe display na mre¾i? Unosi¹ IP ili MAC adresu?

Reply to
Mario Malenica

Pozdrav

Vidio sam u nekim lutanjima , bar mislim , neki projekt sa USB-a na RS232 i drugi , sa USB-a na mrezu .... ?????? Mislim neka ceska str. I sada se to pojavilo , tek kao moguænost , ali ja se u to slabo ...... , ali ovo sa 232 na display ili bilo sto drugo , to kuzim , to sam vec radio u nekoliko razlicitih poslova ..... Bilo bi najbolje , a i najbrze kada bi moj display radio na foru da istekam njihove "lampice" i ustekam svoj disp. , i sve kopa sa njihovim ,vec postojecim SW. ...... To bi mi znatno povecalo sanse ...... :-) A za to mi treba ethernet , jer njihov radi preko te "zice" ..... , a ja sam seljak i ne kuzim sto bi trebao , moram sad pitati jel IP ili MAC , jer ne znam ni sto treba pitati ....... :-) Zato mi se u malom mozgu rodila ideja , o nekom konvertiranju signala .... , navodno je taj koji kuzi sto taj SW , voljan suradjivati i kazati ce mi sto se salje u kojem trenutku , ali ja to trebam procitati sa AVR ili

8051 , zato mozda neka edukativna str na Hr ,.. :-)

Dr Wagner

Reply to
Bezimeni

gotovi uredjaji koje sam vidjao, konverteri s TCP/IP na rs232, 485, reda velicine 2-4 kkuna. Kad sam malo goglo, nasao sam neke projekte s ISA mreznim karticama i atmelima. U bascom helpu spominje se neki w3100a kao mrezni ic.... Eto, ako sto napravis, javi i meni je to interesantno

Reply to
Cyberbear

Pogledaj ne¹to od ovog :

Ja to koristim kad trebam povezat neki rs 232 ureðaj sa udaljenim PC-em i radi jako dobro. Znaèi na PC-u instalira¹ driver kojim dobije¹ virtualni com port koji fizièki radi preko ethernet mre¾e (TCP/IP ili UDP protokol) a pona¹a se kao lokalni port na tom pc-u, odnosno aplikacija na PC-u vidi ureðaj na tom com portu , a ureðaj je u stvari (kilo)metrima dalje. Stvarèica ko¹ta oko 1000 kn, ovisno koji tip...

pozdrav

Reply to
chipps

Za profesionalnu primjenu ili ne¹to ¹to se vrti 24/7/365, bje¾i od USB-a. Naroèito od USB/Serial konvertera.

Hm, raditi dekodiranje ethernet signala je (malo æu to grubo reæi) glupo. Postoje gotovi sklopovi za to. Ako misli¹ raditi sam, uzmi neki od ethernet kontrolera koje mo¾e¹ ganjati preko 8 ili 16-bitne sabirnice. Tada u mikrokontroler, ako se radi adresiranje preko TCP/IP-a, treba strpati TCP/IP stack ili neku emulaciju koja bi odraðivala samo odreðene funkcije i ignorirala ostale.

A kada bih morao birati izmeðu izrade (koja je vrlo zanimljiva, ali mukotrpna) ili gotovog rje¹enja, oti¹ao bih i kupio gotov konverter. :D

E, da, ako se odluèi¹ na kupnju, potra¾i proizvoðaèa Moxa. Koristimo neke od njihovih ureðaja, OK su, nisu ne¹to posebno preskupi, ali nisam osobno isprobao LAN/serial verziju.

Reply to
Mario Malenica

Ooooop , legendo nekrstena, zajebavas ti nase mlade snage, je li?

Imam negdje softversko rjesenje tvog problema pa ako ti treba, potrazim. To ti je RS232 to ethernet i obrnuto. Ja sam to koristio da preko interneta upravljam RS232 portom na udaljenom racunalu, da sa RS232 podatke prenosim iternetom i ponovo zavrse na RS232 portu udaljenog racunala.

Posto ti imas SW koji zelis koristiti a on moze komunicirati sa AWR-om samo preko etherneta, ajmo natjerat taj tvoj sofver da svoju komunikaciju prebaci na serijski port osim na ethernet. Ti si sa serijskim portom doma, i upavljas AWR-om preko serijskog porta. Trebao bi poznavat ip adresu i broj porta po kojojem taj tvoj softver komunicira, po ethernetu, to bas nije problem otkrit a mozda se moze i postavit.

Druga varijanta bi bila da komunikaciju koju display ima sa racunalom, presretnes i konvertiras je na serijski port, pa u serijski port na svojoj kanti ustekas eventualno programator i progamiras ili iscitavas taj AWR na ethernet sucelju.

E sad, da li ce to kod tebe radit, ovisi. Ako se je u originalnom sklopu komunikacija odvijala unutar ethernet mreze u serijskom obliku prelaskom sa rs232 na ethernet, to ce ici, ali ako su oni izmislili neku internu komunikaciju i interface prema displayu, onda je pitanje. Ali to isto sranje bi imao da kupis ili napravis ethernet u serial konverter.

Reply to
Petar Bjelèiæ