Adapter trazim, ali ne znam kakav :)

Pozdrav svima..

Imam ac/dc adapter, evo slika:

Radi na 220. Postoji li u Zagrebu nekakav adapter da ga mogu ukopcati u struju preko uticnice vulgaris ili moram lemit? U chipoteci Zg nemaju :( Hvala.

Reply to
Arne Breznjak

Britanski utikaè. Adaptere se da kupiti u trgovinama sa sitnom elektronikom, znam jedan u Gunduliæevoj i jedan u Vla¹koj/Maksimirskoj. Mo¾e¹ pogledati i na aerodromu.

Reply to
Philip Pirrip

Zahvaljujem, idem u Gundulicevu.

Reply to
Arne Breznjak

Prosam sam Gundulicevu autom, ali nisam uocio nikakav elektro ducan :(

Reply to
Arne Breznjak

Kriza, mo¾da su zatvorili. Bio je na istoènoj strani Gunduliæeve, tamo negdje kod kri¾anja s Var¹avskom. Ovaj u Vla¹koj je na sjevernoj strani, prodaju sve i sva¹ta, od dalekozora do aparata za kokice. Negdje blizu kri¾anja s Voæarskom, ako se dobro sjeæam.

Reply to
Philip Pirrip

uslikaj onu drugu stranu sa podacima imam doma jedno 50 tak komada raznih mo¾da imam odgovarajuæi

Reply to
ivek

I jo¹ ako pa¹e i izlazni prikljuèak.....