FERIKLORID

Zakasnio danas....zatvorili mi boje i lakovi pa nisam kupio solnu kiselinu....aj nema veze ja u chipoteku i kupim feriklorid.....mislim da mi je ovo zadnji put da radim sa njim.....evo veæ 50 minuta na 35stupnjeva i nije ni 30% skinulo...ufffffffff :-)

Reply to
mtech

Ima solne kiseline u svakom ducanu za prehranu, cak i u onim najmanjim. Trci ... Jos stignes kupiti :-)

Reply to
Ivan

Pozdrav

A mozda ti to nece ni proraditi , pa si se spasio .... :-)

Dr Wagner

Reply to
Bezimeni

Bio u par...nemaju jer po neklom zakonu od kojih godinu to nesmiju dr¾ati sa prehrambenim stvarima..........

Reply to
mtech

Radit æe raditi......idem viditi hoæu li glodalicom morati ostatak bakra skidati? :-)

Reply to
mtech

Ali smiju sa stvarima za ciscenje...

U mom kvartovskom ducanu ima, u billi ima, u getrou ima...

Reply to
Hector

kiselinu....aj nema veze ja u chipoteku i kupim

minuta na 35stupnjeva i nije ni 30%

Muækaj posudicu, iæi æe br¾e :-)

Reply to
- Zoki -

Dana 26.07.2007. 20:36, mtech upi chelom po tipkovnici i nastade slijedeci tekst:

jedan tip je uzeo kantu za smece, napravio oko 2 litre otopine, na dno kante stavio onu cijev za ribice za akvarij i pumpom pumpao zrak (opet pumpa za akvarij). samo stavi plocicu sa bakrom prema dolje i ukljuci pumpu i za 10-15 minuta gotovo...

--
I am Locutus of Borg,
Your life as it has been is over,

> kod odgovora na mail, umjesto onih gluposti iza @ treba upisat gmail.com
Reply to
Locutus of Borg

najbolje da sve to u akvarij stavim :-)

"Locutus of Borg" wrote in message news:pqcm4b52p3zi$.1pomtmrwot6an$. snipped-for-privacy@40tude.net...

Reply to
mtech

E to sa zrakom i zagrij do 50stupnjeva ti mjehurici zraka i ak imas posudu da plocica vertikalno stoji jos je bolje "Locutus of Borg" wrote in message news:pqcm4b52p3zi$.1pomtmrwot6an$. snipped-for-privacy@40tude.net...

Reply to
Josip 9A2QP

Ah, pa to si ti frende *mtech*,

samo, naravno, pre toga izvadis ribice :D

--
28.7.2007 0:52:55
(|>8