MP3 player, problem

Pozdrav grupi,

dakle trebao bih ponovo zalemiti 3.5mm headphone jack na MP3 playeru buduæi da isti ima 'hladan lem' pa se onda zvuk prekida. Problem je najveæi u tome da rastaviti sam MP3 player nije sitnica a jo¹ doæi do samog jacka i odlemiti ga i ponovo zalemiti je pravi izazov buduæi da je jako jako sitan a i okolni el. elementi na toj mini ploèici ne idu u prilog....

Uglavnom, znate li neki elektronièki servis u Zagrebu koji bi mi to mogao (i htio) napraviti?

S.

Reply to
Shanti