MP3 player

Witam

Jestem laikiem. Poszukuje opisu jak w prosty sposob zrobic sobie przenosny odtwarzacz mp3. Czy bedzie on na plyty czy tez na karty pamieci jest mi to obojetne. Mile widziane opisy po polsku.

p.

:-)

Reply to
nobody

Dnia 2003-10-30 20:47, Użytkownik nobody napisał:

W calkowicie prosty - nie da sie. Jesli elementy SMD nie sa Ci obce - looknij na

Romuald Bialy

bajkowo prosty Yammp no i masz dobre wsparcie mój przedmówca robi do niego świetne softy bardzo dobry świetnie działający do uruchomienia przez początkującego polecam bardzo duzo satysfakcji z uruchomienia tej zabawki można sie wiele nauczyć tak sadze jeszcze raz polecam.

Reply to
tom