Motor iz fena???

Pozdrav, trebam nekakav motoric sa propelerom u svrhu hladenja ali uvjet je da bude na 220 V... pao mi na pamet fen i bio sam uvjeren da je na 220 ali izgleda da se tamo radi o istosmjernom motoru na 10-ak volti koji je spojen sa pustim diodama,ne znam ni sam kako...o cemu se tu radi?

usput,ako imate nekakav prijedlog di nabavit motorcic na 220,ali da nije prevelik, mozda max 7-8 cm u promjeru..

hvala

Reply to
ivan.karin

Davor.S

Bas tako- skoro iskljucivo ugradjuju male istosmjerne motorice polufazno ispravljenje sluzi za nizu brzinu. Jedino neki stari ili skupi fenovi imaju motore na 220V ( no veliki promjer) Pravo rijesenje si vec dobio od Davora .S. ;)

Reply to
oldtimer

zahvaljujem na odgovorima, ovo u chipoteci mi odgovara,idem sad u kupnju...pozdrav...

Reply to
ivan.karin

mali kavezni, ¹to bi rekli brushless: u kaloriferima (70-tak kn ili iz staroga) , stare termo peæi, isto tako u starim gramofonima (iskra , ei, èajevec)

Sretno u traganju

Reply to
DarioD