Trebam adapter!

Crko mi je AP (jo¹ je pod garancijom), ali sam produ¾io ¾icu od adaptera... Pretpostavljam da æe me zajebavat u servisu ak vide da je ne¹to prepravljano, pa ako netko ima slièan adapter, molim da mi pomogne, platim ak treba! :-) Adapter je 12V, 0.5A, 7W(Micronetov AP). Unutarnji dio jacka je "+", a vanjski "-", 5mm je promjer jacka. Hvala!

Reply to
Frx

probaj sa pricom da moras isprazniti i micati ormar da ga izvuces iz struje, ostao u hotelu...imaju valjda u servisu ispravljac.

pozdrav hrvoje

Reply to
Hrvoje Aras

Na servis posalji samo AP bez adaptera, kazi da ti je na nezgodnom mjestu za cupanje van !

Reply to
Lex-Lutor