motor 3 kw na monofaznu struju pomoc

ima oznaku zvijezda i trokut oznaku 220/380v cos 0,82 i nesto 12/7 glavni osigurac na tavanu je 25A da li moze izdrzati i kako se to spaja s kondenzatorom i koji kondenzator se stavlja i na kraju koje ce snage biti?

Reply to
dejana stimac

To je prejak motor za "monofazni" pogon. Pametno bi bilo potra¾iti pogodniji motor. (Monofazni motori su najèe¹æe

O èemu ti prièa¹!!! Evo ba¹ danas sam popravljao monofazni motor 2,2kW i raðen za te¹ki start (kvar centrifugalne sklopke). Trofazni motor u monofaznoj mre¾i gubi cca treæinu snage ¹to bi u konkretnom sluèaju bilo spomenutih 2,2kW. Trofazni motor spoji¹ u trokut (3 paralelne veze-brike) u prikljuènoj kutiji, na dvije proizvoljne brike ve¾e¹ napajanje, a kondenzator na treæu i jedan vod napajanja. Promjenom spoja na vod (drugi vod u odnosu na prije reèeno) napajanja mijenja¹ smjer vrtnje. Vrijednost kondenzatora u ovom trenu ne mogu toèno reæi ali bi 30-50mikroF i trajni pogon sasvim dobro pokretao motor. Inaèe, imao sam priliku raditi sa trofaznim motorom 30kW i moguèno¹æu spajanja na monofaznu mre¾u. Pozdrav, Pikec!

Reply to
ipikec

NHF Nebtnagav znureh, gnxni zbgbe bq 3xJ ov ihxnb ceriv¹r mn xynfvèah, "xhæah" vafgnynpvwh. Vcnx In¹r nebtnagab tbfcbqfgib man b èrzh cevènz...

30hS :)

dejana stimac

ili u prijevodu:

AUS Arogantni maheru, takav motor od 3kW bi vukao previ¹e za klasiènu,

Reply to
BladeRunner

Pametnu dosta ;)

Pazi mikica!!! Ja sam takve stvari radio u vi¹e navrata i UVIJEK su radile. I puca mi uvo hoæe¹ li vjerovati ili neæe¹. A ¹to se tièe potro¹nje, svakome tko se i malo razumije u motore jasno je da su zaletne struje osjetno veæe od radnih. Takoðer je razumljivo da motorom od 2kW neæe mljeti kavu veæ koristiti za neki veæi teret i prema tome dimenzionirati instalaciju. Takoðer je kristalno jasno tko ima monofaznu struju (ili nemoguènost dobave trofazne) nema izbora nego se snalaziti kako zna. Isto se odnosi na prije spomenuti motor 30kW ali je isti graðen za tu moguènost. A kad je u pitanju arogancija: pa ti tvrdi¹ da motor NIJE za upotrebu iako na natpisnoj ploèici stoji da IMA moguènost spoja. Stvar je korisnika kako æe ga koristiti, a upit je bio KAKO ga spojiti i sa kojim kondenzatorima. Na ploèici takoðer pi¹e i potro¹nja u monofaznoj mre¾i, a u upitu stoji i max moguæe optereæenje (25A) ¹to æe bez problema podnositi. I tko je sad arogantan?!

Reply to
ipikec

staviti cu nesto na hr.sci.elektronika.binaries , mozda pomogne ...

Reply to
Chipps