molim pomoc .dsn (schematic) file

Imam fileove shema koje mi trebaju a nemogu ih otvoriti jer neznam u kojem programu su napravljene,a ni nemam neki software za projektirane ploca,exte nzija im je *.DNS to je navodno schematic file.Bil bi jako zahvalan kad bi mi neko to otvoril i pretvoril u neki drugi format PDF,DXF,CDR...

Reply to
mfilim

Gyz

Proguglal sam ja to ali problem je u tome da vecina programa za projektiranje elektronike radi DNS fileove ali konkretni DNS file mozes otvoriti samo u programu u kojem je napravljen....

Reply to
mfilim

Je li DNS ili DSN? Ako je ipak DSN onda bi to mogao biti TinyCAD file, on sprema u tom formatu.

[.Night.]

Ako je *.dsn probaj otvoriti sa Proteus-om.

Reply to
Darko

u pravu ste ipak je DSN file...

Reply to
centar.kovacic

Eto na linku pi¹e:

ISIS Schematic Capture (Schematic File) by Labcenter Electronics LtdISIS combines a design environment with the ability to define most aspects of the drawing appearance. The identifying characters used for this association are

A Isis i Ares su programi Proteusa za sheme i dizajn ploèice. Imam ti ga ja negdje al mi nije instaliran. Ako ti gori javi mi se na mail pa ti probam to napravit.

Reply to
hector

Instaliral sam proteus 8 profesional ali mi ne otvara te fileove,otvoril sam jedan dsn u wordpedu kao tekst file i nutra pise da je ORCAD a njega nemogu instalirati jer mi je laptop nema dosta resursa.

Reply to
mfilim

A onda ti ne mogu pomoæi. Oprosti :)

Reply to
hector

Ne mora¹ cijeli OrCAD instalirati, instaliraj besplatni viewer za taj format.

[.Night.]