Molba

Molio bi dobru du¹u koja je radila STANDARD predpojaèalo sa Borine stranice da mi detaljno poslika svoj rad jer nikako da natjeram da mi predpojaèalo proradi. Unaprijed se zahvaljujem!

e-mail je: limitedMAKNI snipped-for-privacy@inbox.com

Reply to
EnigmA

Nisam ga radio ali prilicno je jednostavan sklop.

Stavi sliku plocice na binse

Reply to
megamusic

U poruci:elen9q$g4c$ snipped-for-privacy@sunce.iskon.hr, EnigmA je napisao/la:

[...]

Ja ga jos nisam dovrsio, ali, planiram uskoro. Samo, ja sam radio svoju plocicu. A, kaj te tocno muci? Nije nesto komplicirano predpojacalo...

-- Tihomir Krizan

Reply to