Telefonska sekretarica - pitanje

Trebao bih neki jednostavni telefon sa sekretaricom koja bi imala osnovne mogucnosti glasovnog menia. Na poziv da daje odgovore zavisno o pritismute tipke sa informacijama, a tek na kraju da dozvoli spajanje operatera. Ne znam da li sam jasan, ali to bi bilo nesto slicno helpdesku bez prebacivanja na druge linije, vec bi se sve obavljalo unutar tog jednog uredjaja. Kompjuterskih programa te namjene ima, ali oni ne dolaze u obzir jer je to prekomplicirano. Ako ima neko ideju ili link za nesto slicno unaprijed se zahvaljujem.

Reply to
nedam

Rekao bih da je to najjednostavniji na?in za to rje?iti.

Reply to
robi

Za¹to je prekomplicirano? Jedamput setupira¹ i zaboravi¹. Vjerovatno postoji i samostalni ureðaj ali mislim da to neæe¹ kod nas naæi.

--
 "What you thought was freedom is just greed."
Reply to

Hvala na odgovorima, mada me zanima samostalni aparat iz vise razloga.

Reply to
nedam

To su ti moguænosti Asterisk telefonske centrale, s obzirom da za 2-3 telefona nije potreban naroèito jak procesor moglo bi se slo¾iti sa nekom ATOM ploèom (npr.

) a na grupi hr.comp.voip æe¹ naæi nekoga da ti to isprogramira.

Reply to
Ivanikusis