Prikljuèivanje staklokeramièke ploèe

Pozdrav grupi !

Imam mali problem sa spajanjem staklokeramièke ploèe. Na ploèi su prikljuèci L3, L1, PE(uzemljenje), i N . Molio bih nekog da mi de¹ifrira ¹ta koja oznaka znaèi.Naravno to bi trebalo spojit na obiènu monofaznu utiènicu (ako mo¾e), trofaznu struju nemam u kuhinji. Shema spajanja iz uputstva je na elektronika.binaries.

Zahvaljujem na odgovoru

Reply to
Alternator

L1 - spoji¹ na jednu fazu L3 - spoji¹ na drugu fazu N- NULA Pe - uzemljenje

Naravno moglo bi se spojiti i na monofaznu uticnicu, ali nisi napisao kolika je snaga ureðaja (vjerojatno prelazi 3,5kW) pa mislim da ces morati povecati presjek vodica do uticnice za koju ti preporucam da ju zamijenis sa fiksnim prikljuèkom jer vecina monofaznih uticnica vrlo tesko podnosi teret preko 3,5 kW. Naravno najbolje rjesenje ti je dovuci u kuhinju jos dvije faze i zamijenit uticnicu.pa to spojiti kak pise u uputstvu.

Ivan

Reply to
IvAn

U stanu/kuæi nema¹ trofaznu, ili samo u kuhinji? A mo¾e¹ li povuæi dva voda do kuhinje, fiksno spojiti ploèu u kutiji na zidu, a ta dva voda na razvodnoj ploèi spoji¹ preko posebnih osiguraèa koji su na istoj fazi ako nema¹ trofaznu!!??

prikljuèci

trebalo