Mixeta zalijana sa gemistom...

Na predzadnjoj gazi sam imao problem sa oko 1 dcl gemista koji je zavrsio na mojoj powermixeti. Radi se o Dynacord Powermate 1000 - ako koga slucajno zanima. Istog trena kad je bila polijana sam prestao svirati, odnio doma, malo spuhao i stavio da se susi. Drugi dan probam, sve super.

Tjedan dana poslije sam primjetio da mi nesto lagano pucketa u zvucnicima prvih 20-ak sekundi kad upalim hladu mixetu, dakle gemist je ipak uzeo svoj danak. Dobro sam naspricao "gemistu izlozene" potenciometre sa sprejom "Kontakt 60", i poslije sam ju ispuhao sam kompresorom (suhi zrak - da nebi bilo zabune :), ali problem mi ostaje.

Pa se sad ja pitam da li ima kakvo "kucno" rjesenje za moj problem, ili da ju odnesem na servis? Neznam dali je uopce to veliki problem, jer mixeta radi normalno nakon kojih 20 sekundi od trenutka paljenja, pa da mozda ignoriram problem? Jer neznam da li zbog toga moze krepati procesor, a dobro se zna koliko kosta izmjena procesora na takvom Dynacordu...

Unaprijed zahvaljujem na savjetima!

Reply to
Jones

Mo¾e ipak ne bi bilo lo¹e odfurati ju na servis (akoju ne mo¾e¹ sam oèistiti sam) da se otvori i pogleda u kakvom je stanju, te oèisti/e ploèica/e od ostataka gemi¹ta. :-)

Reply to
-Rio-

Nije to ni¹t! Moju mixetu je prijatelj zalijal - s LAVANDOM :)

Slideri su se doslovce zalijepili, posle je nekak prodelala sama od sebe :)

Pozdrav!

Tomy, 9A5ALL

Reply to
Tomy (9A5ALL)

na

svoj

nebi

Ako se problem ne javlja kod iskljucenog fantom napajanja vjerojatno su samo sporki konektori i prekidaci, a ako se javlja uvijek trebalo bi je obavezno otvoriti i pregledati (moguce ostecenje kondezatora).

dobro

To je koliko vidim analogna mixeta - o kakvom se procesoru radi? Najugrozeniji je izlazni stupanj (pogotovo ako krci sa spustenim masterom) a efekt procesor nebi trebao biti ugrozen (osim ako nije osteceno napajanje).

Reply to
megamusic