Zamjena elektrolitskih kondenzatora na maticnoj ploci.

Radi se o staroj mati=E8noj plo=E8i za Pentium 3 procesore koja radi ali sam primjetio da su se tri elektrolita napuhali pa bi ih trebao zamijeniti. Tra=BEio sam u Chipoteci ali nemaju. Treba mi jedan od 1500 mikrofarada i dva od 1500 mikrofarada. Svi su 6.3 v.

Reply to
dino.kozo

Bez problema mozes staviti i veceg napona. Jedini problem je ako fizicki ne stanu na maticnu

Ja obavezno umjesto 6.3 V stavljam od 10 V

Kondova ima u Tevetronu u Zagrebu, a ako ne nadjes ja cu ti poslati postom. Adresu vec znam :)

Pozdrav burke

Reply to
burke

Tra¾io sam u Chipoteci ali nemaju. Treba mi jedan od 1500 mikrofarada i dva od 1500 mikrofarada. Svi su 6.3 v.

Skine¹ na neispravne sliène elektronike, druge ti nema ako hoæe¹ iste. Osobno sam stavljao ono skupo smeæe od kondenzatora koje prodaje chipoteka i radilo je kako treba. Jedino ba¹ ne izgleda najljep¹e :). Uzme¹ neku pribli¾nu vrijednost kapaciteta i napon mo¾e slobodno biti veæi. Mo¾e¹ ih vezati i u paralelu, jednoga normalno drugoga sa druge strane ploèe zalemi¹. Snaði se.

Reply to
miha

Dakle trebaju ti tri od 1500 ili? Dam ti ja jednu gecrkt pentiumIII plocu pa skidaj dijelove ako hoces, ovi su cini mi se 1200/6.3v no to je unutar tolerancije kondenzatora

Boris

Reply to
Boris Vuletic

snipped-for-privacy@du.htnet.hr je napisao/la:

i ali

Znaci vrijednosti su u =CE=BCF.

Reply to
dino.kozo

snipped-for-privacy@du.htnet.hr je napisao/la:

adi ali

ada

Zahvaljujem svima na exspresnim odgovorima. =C5=A0alji Burke :) Adresu zna=C5=A1, a po=C5=A1alji 4 od 1000 =CE=BCF i 2 od 1500 =CE=BCF. Na originalima pi=C5=A1e 6.3v ali ako ti veli=C5=A1 da mo=C5=BEe i 10v onda= po=C5=A1alji od 10v.

Reply to
dino.kozo

btw Boris puno hvala na ponudi ali bi bila gnjava=BEa slati mbo u Dubrovnik samo da poskidam kondice.

Reply to
dino.kozo

snipped-for-privacy@du.htnet.hr je napisao/la:

Zahvaljujem svima na exspresnim odgovorima. ©alji Burke :) Adresu zna¹, a po¹alji 4 od 1000 ?F i 2 od 1500 ?F. Na originalima pi¹e 6.3v ali ako ti veli¹ da mo¾e i 10v onda po¹alji od 10v.

evo sutra ti saljem ali obicnom postom tak da do ponedjeljka vjerojatno nebudes dobio.

kondovi su 16 V i po gabaritima moraju stati kao i ono od 6.3 V

Reply to
burke

ako ti ta ploca nesto znaci onda naruci kvalitetne kond. npr. rubicon (mislim da su esr serija). ovi "obicni" sto stavis nece drzati vise od par mjeseci jer imaju veliku impendanciju pa "zakuhaju" tokom vremena. ovi sto su se napuhnuli su vjerovatno proizvedeni na tajvanu. puno proizvodjaca ploca je imalo problema s njima proslih godina. ako ti nije bitno koliko ce raditi mozes staviti i 50% vise vrijednosti kapaciteta, napon ne smeta ako je veci.

--
pozdrav, kruno
Reply to

Ploca je za komp koji bi trebao raditi 24/7 (Mikrotik). Ovi neispravni su oko regulatora napona, proizvo=F0a=E8 je GSC (RE) i trpe do 105 C.

Reply to
dino.kozo

uuuu..16V...to èe mu skuriti ploèu :)))

Reply to
GAGI-9A6AAG

svi kondovi su ESR :))) tj imaju ga...samo za ure?aje gdje su povece radne frekvencije treba biti LOW ESR kondenzator...to je ono najbitnije...

problem je ¨to tek rijetki proizvodjaci stavljaju naznaku da je rijec o LOW ESR kondenzatoru...u Chipoteci to je navodno "macak u vreci"...kupi¨ a nisi kupio...tj relativno neuporabljivo bude ili samo na kratko... :((

kupio sam onaj ESR metar iz elektornike.rs.ba ...i vec prvi dan sam bio ugodno iznenadjen...dva naizgled ista konda...cak i istog kapaciteta; pri mjerenju serijskog otpora jedan je uistinu bio LOW ESR od svega cca 1 ohm..dok je drugi bio gotovo 5 ohma...ali se na oko niti kapacitet ne bi reklo da je "neispravan" ...probao sam usporediti sa jo¨ desetak istih kondova i zakljucio da ovaj sa povecanim otporom definitivno ne valja tj da se jednako pona¨a kao i ovi koji su se fizicki napuhnuli..te je i njima otpor podjednak...od 5-10 ohma...te sam tkao i ovoga koji zapravo i nije napuhnut; jednostavno svrstao mejdu ove neispravne...a u najmanju ruku riskantne...

luda je stvar taj ESR metar

a od napona vi¨ka,glava nikad ne boli :)

Reply to
GAGI-9A6AAG

Dana Wed, 21 Mar 2007 23:02:51 +0100, napisao/napisala je:

ako je 24/7 nema smisla isprobavati jer mislim da ti je vaznije da radi nego da jeftinije platis kondenzatore. u electronic centru bi ti mogli naruciti kondenzatore, nedavno sam trebao za sebe. pitaj u ducunu za Pipija (nosi bradu). mislim da se ceka nekoliko dana ako imaju na lageru u europi. tajvanske ti ne preporucam kupovati. za rubycon sam gotovo siguran da ces pronaci, dosta cesti i dobri kondenzatori, inace ima i drugih koji su vrlo dobri. mislim da ti treba 20-30-40 kn za kondenzatore. inace svi oni trpe 105 i predvidjeni su za ploce ali niti proizvodjaci ploca nisu znali da su losi dok se to nije pokazalo kod krajnjih korisnika. prica ide navodno ovako (ne znam tocno): neki inzenjeri iz japana odnijeli formule za proizvodnju na tajvan i htjeli zaraditi ali im je falio neki detalj u proizvodnji. poslije se pokazalo kod dosta proizvodjaca maticnih ploca da su kondenzatori neispravni. neki su cak i povukli ploce s trzista, ostali su besplatno servisirali ploce i izvan garantnog roka. to je bila nekakva afera prije dosta godina.

--
pozdrav, kruno
Reply to

Sad ste me zabrinuli :) Znao sam da ima kvalitetnijih i skupljih elektrolita koji se koriste na overclockerskim maticnim plocama i u audiofilskim poja=E8alima, ali nisam znao da je toliko bitno za normalan rad. Ako ce mi ploca opet riknuti onda nisam ni=B9ta napravio.

Reply to
dino.kozo

Zbunio si sam sebe i veæinu ekipe ovdje jer zaboravili su da tebi kompjuter najnormalnije pali i radi. Dok je tako, ne diraj! A kad vi¹e ne bude radio, to æe biti zbog neèeg drugog a ne zbog napuhnutih kondenzatora.

Reply to
Dusko Lolic

Onda se ispicavam ekipi :) Maticna radi, ali ih svejedno =BEelim zamjenitivda budem siguran.

Reply to
dino.kozo