Magnetsko polje

=C8uo sam da magnetska indukcija Zemljinog polja uz povr=B9inu iznosi oko 50 uT. Jel zna neko ne=B9to o tome da li je to polje konstantne jakosti, ili je promijenjivo dakle jel ima neku frekvenciju.

sorry za of topic

Neven

Reply to
nheef.rceg

sorry za of topic

Neven

's_magnetic_field

Reply to
Dado

Je, prica se po carsiji :-). Priznajem ne znam napamet (a i tako obicno mislim u Gaussima, Tesla je jedinica koja mi nekako ne sjeda) ali nije neki problem za provjeriti. Kao sto bi ti rekao Walter vidi

a ja kao takav bi za rjesavanje takvih pitanja prije nego Google preporucio wikipediju, samo sto za nju nema gotov takav sexy generator skripti kao za Google (bar koliko znam)

Aha, ima frekvenciju cca. 1 period u 500000godina :-). Inace mozes racunati da je konstantno, eventualno malcice varira kad su magnetske oluje. Da pogodim: smislio si genijalnu schemu kako dobiti besplatnu energiju iz magnetskog polja Zemlje?

Ispeci palacinke pa ce ti biti oprosteno

Boris

Reply to
Boris Vuletic

Hvala sto si i mene potaknuo da nesto naucim :)

Reply to
Sonic Fusion

Pa konstantno afkors. Ako ¾elis neki signal iz toga mo¾es vrtit zavojnicu i na izlaz pojaèalo jer je signal mizeran.

Reply to
Mad I.D.

Navodno su iz Space Shuttla planirali/spu¹tali neku 'zavojnicu' koja bi pri brzini od 8 km/s generirala napon na raèun toga polja!?

Reply to
vaso