low battery indikator

Jedno laièko....

Imam 12V accu i halogenku koji mi sluze kao rasvjeta na biciklu. Htio bi napraviti neki indikator, odnosno da mi se upali ledica kad napon padne na

12V. ©to mi je potrebno i kako to spojiti?

Hvala

Reply to
Tomislav S.

[...]

OP u spoju komparatora napona,mo¾e¹ slo¾iti i sa vi¹e ledica

npr.

Chipps

ja sam to s obicnim tranzicem, 3 otpornika i ledicom.. nije ispalo preprecizno ali mi je zadovoljavajuce

Reply to
Silvije

Zahvaljujem oboma

Reply to