detektiranje proboja- kreso ??

e ovako.... imam potrebu detektirati visokonaponske proboje.... konkretno... generiram napon koji probija zrak na 5mm i to postavljeno ko el. pastir...i to sprica izmedju dvije elektrode... i sad, htio bi da se upali ledica, ukoliko je ta iskra otisla prema zemlji (masi) ... znaci, detektor napona prema zemlji, koji da neki impuls koji normalna elektronika moze probavit... predpostavka je da su struje relativno male.. razmisljam, da sondu koja izlazi van namotam par zavoja zice i to koristim kao signal....

Reply to
cosmy

Ne ku¾im ¹to ti treba?

Ba¹ sam neki dan (biv¹em) prijatelju napravio EL pastir (probija na 2 cm). Rekao je da æe donjeti novce za sklop samo da ga otiðe doma postaviti i odonda gan isam vidio...

:)

relativno

Reply to
Kre¹o Bukviæ

U poruci:d5vgdn$fqh$ snipped-for-privacy@ss405.t-com.hr, Kre¹o Bukviæ je napisao/la:

: Ba¹ sam neki dan (biv¹em) prijatelju napravio EL pastir (probija na 2

Zato i je bivsi prijatelj. :)

BTW. trebas jos one stvari iz ZGa, dolazim doma ovaj vikend, pa ti mogu donjeti (LM358 i 555 SMD). Trebas jos kaj mozda?

-- Tihomir Krizan

Reply to
..:: Tihi ::..

Taj generator VN iz neceg napajas. Mozda iz NN izvora, kod proboja pogledaj kako naraste struja potrosnje i to nije tesko detektirat.

relativno

Reply to
Petar Bjelèiæ

vidi .. ideja je s "pastirom" ispitivat neprobojnost izolacije cisterne... ima se metalna èetka, kao jedna elektroda, a druga se spaja na metalnu cisternu... ukoliko je negdje izolacija porozna ili pre tanka, preskoèit æe iskra izmeðu èetke i cisterne... tad treba to detektirat... za normalni pogon, iskra skaèe u unutra¹njosti ureðaja...

Reply to
cosmy

na primarnoj strani je te¹ko, jer iskra sa sekundara stalno bije, a nastaje indukcijom, zbog stepenaste pobude... struja na primaru je u jako kratkom intervalu, i tad jo¹ primar nezna, kamo æe sekundar ispraznit energiju...

Reply to
cosmy

najkompliciranije je trafo namotat....

ko