LASER PRINTER - PROBLEM

Postovanje ,

svim znancima elektronike upucujem pitanje tj. jedan problem, i nadam se da cu uspjet dobit pravi odgovor odnosno rjesenje problema.Evo o cemu se radi:

- posjedujem laser printer Brother HL-10V, i nakon dugog niza godina upotrebe nakon gasenja ne mogu ga upalit( NE ODMAH). Ukoliko printer odstoji ugasen nekoliko sati ( cca. 8 h ) ponovo ga je moguce upaliti. Tako se zezam vec nekoliko mjeseci s njim, ali kad radi ima savrsen ispis i zadovoljan sam njime.

Je li rjesenje svega trazit novi printer ili ima i ovome " lijeka". Svaki savjet je dobrodosao, stoga pomozite. Unaprijed zahvaljujem, Vlado

Reply to
Vlado

vjerojatno su problem elektroliti koje bi trebalo zamijeniti........

Reply to
BMT_Hr

da

radi:

ima

Promjenila se mu je frekvencija (na nize) u ispravljacu (sviceru) toliko da ne radi kako treba pa ne moze detektirati pritisak na tipku. U ispravljackom modulu bi trebao biti trimer kojim bi trebao podesiti napon kojina izlazu koji na procesoru sad u radu kada ga upalis nije 5 V

Reply to
Drago

jesi siguran da nema nekakvo ogranièenje u broju kopija ???

--
avast! Antivirus: Outbound message clean.
Virus Database (VPS): 0517-0, 25.04.2005

Prvi put cujem za ogranicenje u kopijama.

Inace kad ga uspijem upaliti moze raditi danima i printat kolko te volja, samo ga nesmijem ugasiti jer se spomenuti problem ponavlja.

Reply to
Vlado

kad se veæ spomenuo broj kopija u samsung tonerima ima æip (24c04) koji broji kopije.

inaæe da li se kad upali¹ printer i upali grijaæa lampa ili ne ?

Reply to
vepar

Reply to
Vlado

jesi se mo¾da bavio reprogramiranjem tih chipova??

ako jesi javi mi se na mail ! ;))

pozdrav!