Kupim osciloskop

Tražim neki stari može i neispravni osciloskop, samo da je što jeftiniji...

Re: Kupim osciloskop

hmmm...mislim da bi moj komentar na ovaj upit bio suvišan...žao mi je jedino
što se Coin odlucio ne javljati pa da on obrazloži zašto je suludo tražiti
analogne skopove...

na ovoj grupi, ako osciloskop ne dolazi od mene, prosjecna cijena je
minimalno 1200-1300kn....tako to biva kada tražiš skop, a kada isti takav
ponudiš za 50 eura...onda te ispljuju da si bezobrazno skup...

rezime;
sretno u potrazi za jefitinim skopom preko ove grupe....natražiti ceš se i
nacekati ceš se dok se netko javi :))))

(ovo govorim iz osobnog iskustva)

PS: Coin i još neki dijele BADAVE takve skopove kakav ti tražiš...barem tako
tvrde...

Re: Kupim osciloskop
KAKO SI JEBENO NAPORAN SA TIM OSCILOSKOPIMA, TO NI PAS S MASLOM NE BI
POJEO!!!

Preboli više osciloskope po 100, 1100 ili 10100 kuna, peboli Coina, preboli
svoja traumatična iskustva i ne maltretiraj nas sve s kupa s blesavim
komentarima!!!!

stvarno te je dosta!!!!

[...]

hahahahahahaha...vjeruj mi, nemaš pojma kako sam prasnuo u smijeh....ali
stvarno :))))))))))))))
još da se i Coin oglasi, to bi bio leteči cirkus Monty Pythona :))))))))))

Re: Kupim osciloskop

Kupim ja jednog badava. Ak ima ko kakvog HAMEGa za 500kn, kupim.

Pozdrav!

    Tomy, 9A5ALL

Re: Kupim osciloskop
em tako

...imam HAMEG 103 ,prodajem.

Re: Kupim osciloskop

Hvala na ponudi! Mislil sam na neki dvokalani, 20MHz (sorry, nisam bio
precizan).

Pozdrav!

    Tomy, 9A5ALL

Re: Kupim osciloskop

Sad sam iz znatiželje malo bolje pogledal taj osciloskop i shvatil da
ima horizontalni ulaz (za X-Y). A to je ono kaj mi zapravo treba (manje
bitno za drugi kanal). Zapravo neznam kad sam zadnji put koristil drugi
kanal.

Osim toga, manjih je dimenzija pa mi odgovara (na stolu trenutno imam
Hung Chang 3502C i taj mi pojede dosta prostora).

Ako si još zainteresiran, kupil bi ga ako je u dobrom stanju.

Pozdrav!

    Tomy, 9A5ALL

Re: Kupim osciloskop

Eto ti jedan stari, s realnom cijenom

http://www.njuskalo.hr/elektronski-uredaji/osciloskop-tektronix-5403-oglas-5549192

Re: Kupim osciloskop

http://www.njuskalo.hr/elektronski-uredaji/osciloskop-tektronix-5403-oglas-5549192

Slikano u dvorištu, to je veliko k'o garderobni ormar!?...LOL
Koliko kila ima?

Re: Kupim osciloskop

http://www.njuskalo.hr/elektronski-uredaji/osciloskop-tektronix-5403-oglas-5549192

slici mojem Ei Nisu lampasu koji ima 27,5kg :-)

pozdrav

Re: Kupim osciloskop

http://www.njuskalo.hr/elektronski-uredaji/osciloskop-tektronix-5403-oglas-5549192

kae to?!...5403?....50MHz - 4 ch - 03 revizija ?!?
ali baš kao što sam rekao u prethodnom postu; "ispod 1200-1300kn nemreš niš
naći..." ...a eto...i taj spomenuti  ima "manju grešku" :)))

Site Timeline