Osciloskop: neka pitanja

Nisam vlasnik osciloskopa , zanimaju me neka generalna pitanja....

Koliko mi je poznato neki osciloskopi imaju zemlju sonde spojenu na kuciste osciloskopa a kuciste je naravno spojeno na uzemljenje u zidu... dok npr neki "fluke" modeli imaju sondu POSVE odvojenu od kucista(i uzemljenja na uticnici) te mogu mjeriti i potencijale i padove napona kad su obje slektrode na nekom potencijalu ka zemlji ???

Zanima me koji proizvodjaci osim fluke.a rade tako : posto u podacima to bas i ne pi¹e.. osim kod fluke datasheeta, tipa nesto jeftinijih modela voltcraft, hameg, tektronicx ... i sl

Eto jedan banalan primjer... na jednom otporniku (ili zavojcnici) postoji neki pad napona te niti jedan pin tog elementa nije na 0V spram zemlje.. ako spojim zemlju elektrode na takav element trebao bi nastupiti kratki spoj ?!... cini mi se jedini nacin da se to izmjeru i diferencijalnom nacinu rada oba ulaza.... ok kod npr fluke modela to se moze direkno ...

Reply to
rtc

bas

ako

Ne samo trebao! On i NASTUPI.

Imam osciloskop s uzemljenom masom. Najèe¹æe ga koristim preko obiènog produ¾nog koji nema uzemljenje, veæ samo nulu i fazu, a dosjed mu je okrugli, tako da se mo¾e u¹tekati ¹uko-utikaè.

kao prvo ja NEMAM ¹uko u sobi samo u kuhinji :D tako da pitam se koliko se lako osciloskop "skuri" bez uzemljenja.. i da li ga se uopce moze koristiti bez toga...?

Pretpostavlajm da svaki digitalni osciloskop ima difrencijalni rad dvije elektrode dako da se gnd elektrode spoji na zemlju a s njih dvije mjeri nesto na naponu (sto nije uzemljeno)

nego ti cesto mjeris bez uzemljenja spojenog na osciloskop stvari koje nisu uzemljene?... makar ako je neki visi napon moglo bi proiskirr i unistit oscilosko ako kucite nije uzemljeno ... hmm

Reply to
rtc

koristiti

Osciloskop nece pregorit zbog toga ali korisnik bi mogao ako se radi o vecim naponima...

kuciste

bas

ako

rada

Kod 99% stvari to ne predstavlja problem jer je krug koji se mjeri odvojen od mreze, a ako se bas moraju ispitivati djelovi povezani s mrezom sklop se spoji preko odvojnog transformatora ili se to izmjeri diferencijalnim nacinom.

hmm a nulovanje ? .. jer nema druge... ako npr mjenirm vece napone.. nije dobro da kucite nije na zemlji ..

Reply to
rtc

pogledao sam mnogo osciloskopova, a ovaj mi je nekak best buy.. a ako moze neki komentar

sampling je 500M,, dok svi ostali te cijene drugih firmi imaju 100-250M.....

Reply to
rtc

gore si pricao o hamegu kao jeftinijem osciloskopu a sada gledas uni-t

djabe ti toliko sampliranje ako je netocno ili velikom tolerancijom, a sam osciloskop ti krepa za par godina ili popizi logika

ako mislis kupiti osciloskop hameg, fluke to su uredjaji koji RADE svoj posao potpuno tocno i kako spada, o robusnosti, zivotnom vjeku, pouzdanosti.....to necu ni spominjati

u firmi imam hamega 40mhz i doma imam volcrafta od 30, stariji model, ustvari je to grundig prodan pod volcraftovim brandom nemogu it ni opisati koliki je uzitak raditi s hamegom u firmi u odnosu na ovaj volcraft doma...

ako ti osciloskop treba kao i meni za jedan tv godisnje da vidis dali radi horizontala i poneku sitnicu onda kupi neki polovnjak 20/30mhz i ozezi ali ako mislis raditi nesto ozbiljno bez hamega zaboravi....

i by the way, moja preporuka je analogni osciloskop, digitalci nisu tako ugodni za raditi (barem je to moje subjektivno misljenje)

--
Raven
remove NOSPAM from mail

koristiti

nisu

Veæina stvari na kojima mjerim je uzemljena, ili ima blok-kondove prema napajanju, sonda i preklopke osciloskopa su plastiène, a ne pri¹tekavam se ba¹ na anodni napon katodne cijevi....LOL

altpro.hr ©ifra artikla Cijena

1563728 UT-2042C OSCILLOSCOPE, DSO, 40MHZ, COL cijena 4874,74 KN

Chipoteka.hr OSCILOSKOP DSO 2x100 MHz UT2102B digital c/b ©IFRA 6040020235 CIJENA 7,799.99 kn

hmm pa ti vidi...

Reply to
zega

Ili ebay i oko 1500-2000kn(ovisno kak bude carina)

Reply to
fire

ne znaæi ak ima nije poznato na hrv. trzistu da je osciloskop smeæe !! ?? a znam mnoge koji imaju uni-t multimetre i jako su zadovoljni... ionako svaki osciloskop mora zadovoljavati "standarde .."

tj.. ako netko ovdje konkretno ima uni-t osciloskop neka napi¹e dojmove

hameg nema digitalne ako se ne varam.. barem u farnellu... , ali digitalni daje mnoge predonosti od spajanja na kompjuter analize signala, fouriera i sl ... racunanja povrsine

Reply to
rtc

i oko 1500-2000kn(ovisno kak bude carina)

novi ili polovni?

mozes linkat neke stranice ? trazim na ebay.de i bas nema hmm

Reply to
rtc

Ebay.de ima prenapuhane cijene. Treba se .com drzati. Npr ovaj

|65%3A1|39%3A1|240%3A1318

260$ s postarinom, 2*60MHz
Reply to
fire

a postarina prek oceana ? iz njem postarina je oko 30-50 eura , koliko je onda postarina iz US za nesto tesko kao osciloskop ?

|65%3A1|39%3A1|240%3A1318

Reply to
rtc

|65%3A1|39%3A1|240%3A1318

hmm.. ja bi ipak uzeo "standalone" digitalni....

Reply to
rtc

|65%3A1|39%3A1|240%3A1318

Bull naravno ima owon preko ebaya (ak vec hoces pravu stvar) ali cijena je opet 600-700$ pa postarina 50-100 pa te zakaci PDV i carina, riskiras kupis onda UT tu, ovo USB smece nisam nikad uzimao ozbiljno em nema samplin rate adekvatan em nema ekran em nema adekvatan bandwidth i na kraju slicnu stvar imas i tu za manje para takodjer! Nagledao sam se ovog preko ebaya ima vec i sve je otpalo... UT81 handheld scope preko e-baya kosta isto ko u chipoteci! A owon

koji ima slican sampling rate o kojem smo pricali i bandwidth je evo preko 700$, sto me jos zulja je da li imaju DC input jer ja sam uzeo

40Mhz vellemana jer se napaja na baterije... z
Reply to
zega

|65%3A1|39%3A1|240%3A1318

Kak mislis nema bandwitha i te ostale stvari? Koristio ga kao spektralac za 50MHz i bez ikakvih problema je radio.

Reply to
fire

Ove sprave idu do 1Gsps, ne trebaju popratnu platformu radi prikaza i sl... Ja bi uvijek prije uzeo tak nest... U slucaju potrebe mogu se spojit na komp takodjer z

Reply to
zega

Ovi kaj imaju 1Gsps su poprilicno skupi(ja bi ga rado imao, ali za to treba poprilicno love). Laptopa imam pa mi je to usput dosao. Posto mu ne treba vanjsko napajanje(napaja se prek usb) dosta je praktican.

Reply to
fire