KRISTALI ZA PNP-4 / RX

Ima li netko viska kristala od PNP-4 linka treba mi za RX 3 komada ??

A-50.524 B-50.607 C-50.649

Sve u MHz....

Reply to
Lex-Lutor

za trenutak sam pomislio da sam na nekoj grupi alternativnog lijecenja :)))

--d-_-b-- It's not a problem that I can't fix, coz' I can do it... in da' mix

Reply to
hotJay

Kada sam ovo procitao prvo sto mi je palo na pamet je bilo... "Toliko o radijskim tehnicarama" Hahahhahahahah

Reply to
Lex-Lutor

radijskim

sva sreca da se bavim produkcijom pa ti fora nije uspjela :P iako bi bilo najbolje da ti otvorimo grupu hr.rec.radio.tehnika.kristali

--d-_-b-- It's not a problem that I can't fix, coz' I can do it... in da' mix

Reply to
hotJay

A mislim i ti, pa tko vi¹e koristi tu starudiju!!!! Daj mi to donesi da imam za muzej kao Kiko ¹to skuplja kodere i da lipo odemo na èevape i pivo ko ljudi!!

:)))))))))))))))))))

Reply to
mtech

E jebi ga sad...

Ocito ima jos onih koji to mogu iskoristiti, znas moj komentar po pitanju starosti te opreme....ali moje je da napravim ono sto stranka trazi ........

Reply to
Lex-Lutor

Dobraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..........

Reply to
Lex-Lutor

ahaaaaaa, ma tko bi reka :D hahaha

Reply to