Komponente za RF

Bavi li se netko iz grupe sa RF-om preko 1GHz?

Trebaju mi komponente: MMIC pojacala (MSA.., INA..., ERA..), razni prescaleri, hibridi, RF tranzistori preko 2GHz, cirkulatori.

Ak netko ima nest od toga za prodat, ili zna di toga sve ima za kupit najpovoljnije u austriji ili se mozda pojavio netko i kod nas

Pozdrav !

Reply to
Petar Bjelèiæ

Imas tranzistora i PA koji rade solidno na 2,4GHz na

:-)

Trax

Reply to
Trax

A kaj sve konkretno trebas ??

Ima jedna firma u SLO koja prodaje nesto RF materijala, zovu se H.T.E. Elektronika i imaju ducane u Mariboru u Ljubljani... ja sam kod njih kupovao MMICove, GaAs FETove i diode za gigahercno podrucje...

Potrazi u SLO telefonskom imeniku pod H.T.E.

Nekih MSA0xxx imas u Reicheltu, slab izbor, no oni su bar jeftini..

kiri

odnosno link
za fizicke osobe.

Reply to
Ned_Ludd

Decki hvala, ovo u Mariboru treba pogledat uzivo, stranice im se bas ne otvaraju.

Pozdrav !

Reply to
Petar Bjelèiæ