kontakt sprej

Recimo da imam neki kontaktni switch koji voli zezati u vidu da ne napravi spoj iako mu je polugica stisnuta i da je problem u oksidaciji kontakata. Koji kontakt sprej kupiti i gdje i koliko to ko¹ta?

Sada sam ne¹to googlao i ispada da trebam kao 2 spreja.

Kontakt 60 koji æe skinuti korioziju:

pa onda Kontakt WL koji æe kao taj ostatak odmastiti i rastopiti.

Znaèi potro¹iti 100kn ako kupujem u Chipoteci.

...ili netko ima kakvo jeftinije DIY rje¹enje?

Reply to
bnd

Dana 04.02.2012. u 16:13, snipped-for-privacy@gmail.com napisa:

brake cleaner, u svakoj trgovini autodijelova. cijena mu zna bit blizu 100 kn, ali dobijes pola litre spreja

--
I am Locutus of Borg,
Your life as it has been is over,

Odlicno rjesenje, ako cistis kocnice ;) Kontakt sprej je neusporedivo bolji izbor za kontakte, dovoljan je Kontakt

  1. f
Reply to
Filip Lolic

Dana 04.02.2012. u 18:26, Filip Lolic napisa:

odlicno cisti i odmascuje i kontakte :)

--
I am Locutus of Borg,
Your life as it has been is over,
From this time forward,
You will service... US!
Reply to
Locutus of Borg

Imam ga u gara¾i i ba¹ sam ga gledao i razmi¹ljao da li bi mogao poslu¾iti... tnx

Reply to
bnd

kolko ja znam on samo odmascuje, odnosno pretvoti masnocu u prah. a jel zna netko kako ocitistiti onaj oksid sto se pojavi na kontaktima? ne ide to s kontakt sprejem, mora se mehanicki. al imam nekoliko mikro tipkala na kojima imam ovaj problem (a nema vie novih za nabaviti) pa bi ih samo umocio u nesto sto bi pojelo taj oksid

Reply to
Spuzva

Upravo sam imao u rukama brake cleaner u neki wire dryer pa sam probao na staklu. Taj wire dryer ostavlja masnu mrlju, ali je moguæe da bi oèistio taj oksid. Po opipu i mirisu èini mi se da je to najobièniji WD40. Brake cleaner u drugu ruku ima totalno drugaèiji miris i isparava jako brzo i ne ostavlja masnoæu i ima vrlo malo taloga. Mogao bi probati dobro na¹pricati WD-om ili klonom, mehanièki razraditi i onda proæi odma¹èivaæem tipa brake cleaner.

Reply to
bnd

kontakt sprejevi u sebi imaju i kontaktno ulje. ono se polijepi po povrsini kontakta da isti ne oksidira. ako nema tog ulja onda i kontakti brzo oksidiraju i vese ne rade

Reply to
Spuzva

Ako je tako onda ima vi¹e logike to na¹pricati tim masnim "contact sprejem" i tako ostaviti i ne ¹pricati brake cleanerom.

Reply to
bnd

Da! Ja sve kontakte, stopice, prekidaèe, mikroprekidaèe i slièno dobro na¹pricam kontakt sprejem i tako ostavim. Poslije toga nikakvih problema ;) f

Reply to
Filip Lolic
  1. OKSID ti NECE ocistiti niti jedan spray, to su price za malu djecu.
  2. Oksid se cisi samo mehanicki ili kiselinski, no problem je poslje neutralizirati kiselinu ili je ocistiti 100%
  3. Kontak WL je JEDINI PRAVI SPRAY za ciscenje kontakta ali samo onih koji nisu nagorili ili pozelenili...
  4. WD40 i elektronika NE IDU ZAJEDNO.....
Reply to
LEX-LUTOR