kondenzat iz klime

koliko je provodljiv? sam destilat bi trebao biti dosta dobar izolator,
ali pomjesan s cesticama iz zraka, mozda i nije tako.

unutrasnja jedinica mi pljuje vodu po monitorima i kompovima pa da li se
brinuti ili ne...

Re: kondenzat iz klime

Kondenzat bi trebao biti izolator, jer bi trebao biti kao i destilat.
Ali, pitanje je zivi li u njemu netko.
A, razvoj gljiva u monitoru ili kompu nije bas nesto pozeljno.

Re: kondenzat iz klime

Naravno da se treba brinuti.  Ne samo radi voda+struja=smrt kombinacije,
nego i zato sto je to indikator zastopanosti, koji se najcesce dogodi tek
kad je klima toliko prljava da vec godinama prije toga je ispod svakog
zdravstvenog standarda (gljivice, pljesni itd) i aktivno ti unistava
zdravlje (jel' kihnes kad dok udahnes taj zrak?)

Obzirom sam upravo cistio unutarnju resetku klime (sa uredno svaki tjedan
ciscenim filterima cijele prosle sezone!) sa bijelom pjenom i destiliranom
vodom, sudeci po tamno-sivoj vodi koja je curila van sam prilicno uvjeren da
taj destilat nije niti prilizno destilirana H2O.

A pozar jos manje - cak i da iz klime kaplje 100% cista destilirana voda,
vjeruj mi da npr. unutrasnjost monitora nije niti priblizno nije sterilna
okolina bez mrvice prasine...

--
Opinions above are GNU-copylefted.

Site Timeline