Kicad neka pitanja

Kako podesiti da pcb ima samo bottom layer od bakra a da je gornji sloj SAMO za zicane kratkopojnike?

Reply to
grizli

googlajuci nisam nasao odgovor,

ako kicad NE podrzava da mu top layer bude od wire jumpera, BEZ da radim dodatnu komponentu u shemi kao 0ohm otpornik (sto je totalno neprakticno), onda kicad definitivno NIJE rjesene za "kucne jednistrane" pcb-ove.. Eagle nema taj problem..

:(

Reply to
grizli

Rjesio sam problem koristeci tipku "V" tj via.. s time da sam stavio da je diameter vie malo veci Mislim da je to najbrze rjesenje za "kucni" jednostrani pcb..

Sto dimentzija : via i tolerancija sirine vodove, razmadju izmedju vodova i gnd i sl, kad cu davati raditi pcb, kako da znam unutaj kojih "dimenzija" za navedeno smijem raditi...

Tj koja su ogranicenja izrade pcb-a za clearance, track width, via dia, via drill uvia dia uvia Drill

Nadalje za "gnd ispunu" : antipad size, copper width, zone clearance value, zone min thickness value: U prijevdu ne zelim pre mali razmak izmedju gnd ispune i vodova, jer cesto uzrokuje neispravni pcb...

Dakle od navedenih dimenzija koje bi bile "komotne" minimalne vrijednosti da veliku vjerojatnost ispravnog pcb-a, kad ga dam raditi .

Reply to
grizli

Upravo to sam ti htio napisati, preduhitrio si me. Ja za takav sluèaj stavim via 80 mils, rupa 35 i radim kao da je dvostrana.

Za sve navedeno clearance 10 mils.

25 - 30 mils, testiranjem sam do¹ao do te vrijednosti kao idealne za moje potrebe.

Tvoja odluka. Meni pa¹e rje¹enje s poèetka teksta. S druge strane mo¾e¹ u kicad users yahoo grupu staviti taj zahtjev u wish listu, vrlo su ekspeditivni i svaki razuman zahtjev (a ovaj je takav) brzo rije¹e i ukljuèe u slijedeæu verziju.

Reply to
coin

hehe, vec sam se prebacio na milimetre.. a ionako u datasheetu su sve dimenzije u milimetrima za bilo koju komponentu....

Da iskoristim priliku.. kad idem "plot" gerber file... na sto moram paziti kod podesenja, tamo ima puno opcija... tj da mi firma koja radi pcb nema problema, te koje sve slojeve da im isporuci, tj jer bas sve slojeve oni "koriste" osim bakra gore, dolje, ima raznih slojeva(texttualnih i sl)

Reply to
grizli

Za dvostranu ploèicu idu ti:

Front Back SilksFront MaskFront MaskBack PCB_Edges

Ne zaboravi napraviti i drill file.

Reply to
coin

Jos jedno pitanje :

Zamisli da radis jednostrani pcb u smd-u (ili dvostrani ,nema veze) i umjesto "via premosnice" zelis neki SMD odpornik nakratko zamijeniti s klasicnim "dip" otpornikom kojim ces premosit odozgora da ti netreba kratkopojnik. Kako je najlakse nekom elementu u pcbnew, zamijeniti podnozje, konkretno npr odpornik R15 kojem sam u onoj "tabeli" odabrao smd, zelim DIP

Reply to
grizli

Footprint -> Edit -> Change module(s)

Reply to