CROSS: Elektronicko pitanje.. vezano uz MRS 440-10 (MRS-320-22)

Prvo sorry ako ce se nekome ovo pitanje ciniti glupim. Imam navedenu radiostanicu iz subjecta, valja i radi. Predvidjena je za 2m odnosno

144>MHz. Postoji li kakav nacin da 'spustim' frekvenciju na 85-110MHz (moze biti i fiksna brojka) i tako dobijem snazni radio odasiljac od 20W? Hvala!
Reply to
Ivan

Bili faco a? :-)

Teoretski naravno da je moguæe...jel?

Sam izlazni stupanj sam ja korstio za 88-10MHz,,,,ali stanica je kontrolirana kvarèevima, + ima samo 5-6KHz fm devijaciju......okani se toga.....

Napravi mali PLL+VCO sa bufferomi neki 2N3866 i s tim pogoni¹ izlaz od te stanice i jupi pravi oda¹iljaè ima¹!!!

Reply to
mtech

Pogrijesio si broj :)

Za upravljanje kvarcevima znam.... sad lupam nesto sasvim deseto proizaslo iz slabe teorije OE. nisam siguran tocno koji su kvarcevi unutra.. al jel postoji mogucnost da stavim neki "slabiji" kvarc pa je multiplier manji i izlazna frekvencija manja?

E ovaj dio ne kuzim (sad cu tek 2. srednje)..

Reply to
Ivan

Dana 24.07.2007. 20:37, Ivan upi chelom po tipkovnici i nastade slijedeci tekst:

u trecem se rade oscilatori (bazirani na kvarèevima izmedju ostalog), i PLL

--
I am Locutus of Borg,
Your life as it has been is over,

> kod odgovora na mail, umjesto onih gluposti iza @ treba upisat gmail.com
Reply to
Locutus of Borg

Je Ivane onda se malo strpis do trece godine hi hi "Locutus of Borg" wrote in message news:8wyh1anzkkqu$.1rpz7i6ebjyyt$. snipped-for-privacy@40tude.net...

Reply to
Josip 9A2QP

cuj, kad se sjetim ko ce mi predavati sklopove u trecem razredu najradije bi ostao na prvoj.. a o cetvrtom da ne pomisljam.. brrrr :)

Reply to
Ivan

nemozes....lipo je koristi kao prijemnik za vatrogasne komunikacije :) i to je to

Reply to
9a3bpp

I ocu vjerovatno.. kad vec ne mogu policiju..

Reply to
Ivan