Kenwood kac848 problem

Imam jedan èudan problem, sa gore navedenim auto pojaèalom (4-Channel x

100W). Naime pojaèalo radi normalno sve dok ga ne pojaèam preko jedno 20% snage. Kada ga pojaèam preko 20% pojaèalo pocme da se iskljuèuje, tj prekida zvuk na svim kanalima. Prekidi traju mo¾da po jednu sekundu i non stop se ponavljaju dokle kod se jaèina ne smanji ispod jedno 20%. Po mojem mi¹ljenju problem uzrokuje jedan od kanala u pojaèalu, i ako on nije spojen ostala 3 kanala rade normalno, èim se spoji problematièan kanal (u bilo kakvoj kombinaciji) pojaèalo poème da prekida na malo glasnijem slu¹anju.

Na problematiènom kanalu su bili mijenjani izlazni tranzistori (A1908 i C5100) sa zamjenskim (BD245C i BD246C) i driveri, takodjer mijenjan je bio jedan otpor od 0.5Ohm-a 2W na tom kanalu, kada je taj kanal bio izgorio, i sve je radilo ok jedno 5-6godina

Problem se poèeo pojavljivat prije jedno pola godine, i bio je manje izra¾en u ljetnim mjesecima. Sada sam opet promijenio izlazne tranzistore na problematiènom kanalu (sa BD249C i BD250C), ali i jo¹ jedan problematièan tranzistor (C1845) na istom kanalu sa BC639, ali problem je i dalje prisutan kad je taj kanal u funkciji preko 20% glasnoæe Po mom mi¹ljenu taj kanal vjerovatno ukljuèuje neku naponsku za¹titu koja resetira pojaèalo, ali nemam shemu ureðaja pa neznam detaljnije

Molio bih ako mo¾ete pomoæ, ili ako mi mo¾ete reæi gdje bi mogao nabaviti shemu ureðaja

Hvala Dragan

Reply to
Vatrogasci

Kakav je kac-959 u odnosu na ovaj. Imam njegovu shemu, medjutim ne mogu da je vidim kako je izvedena zastita jer je u .djvu formatu, a program za gledanje nemam. Pretpostavljam da se meri pad napona na nekom otporniku, pa mi je taj menjani odmah sumnjiv. :)

Reply to
SASA M.