cudan neki problem

Video mi ne zeli snimati HRT 2 preko kabelske (Adriatic kabel - Zagreb) Stavim snimati na tajmer i preskoci ga.... sve ostale programe snima normalno Kad ga spojim na sobnu antenu onda ga snima...

Reply to
7omislav

Adriatic kabel - Zagreb zabranio snimanje nista cudno.

Reply to
sklop

Cudno mi je da je zabranio snimanje samo HRT 2, a ostali se mogu snimati...

Reply to
7omislav

Jel snimi ¹to uopæe?

Reply to
Jester

Ima li tko problem sa snijegom u slici an Adriatic kabelu. Ja sam u Novom ZG i vec mjesec dana mi svi kanali snijeze, a oni se uglavnom prave ludi.

Reply to
JBT

Ne snimi nista. Jednostavno ga preskoci. I za uspomenu mi ostane u tajmeru vrijeme od - do kad je trebao snimati :(

Reply to
7omislav

Za takav slucaj jos nisam cuo, stvarno nevjerojatno, bavim se snimanjem, presnimavanjem sa svega na sve od kad znam za sebe

Reply to
Jester

Mo¾da si ukljuèio VPS. To ti je signal koji se emitira na poèetku emisije, a kako ga HRT ne emitira, snimanje se ni ne pokreæe.

Reply to
Mladen

Hmm, budem provjerio... Ali na HRT1 radi normalno.

Reply to
7omislav

Imao sam slican problem sa Sony videom. Na istom kanalu na kojem je HRT2 bio mi je u rekorderu namjesten nekakav "line channel" ili slicno. Nakon sto sam promjenio taj nekakav kanal, sve radi ok...Dosta davno je bilo, ne sjecam se tocno kako se to radilo.

Reply to
pHAT Bros2

E, da izgleda da je bio problem u VPSu Ali svi ostali programi se mogu snimati bez da iskljucim VPS (a i HRT2 je mogao dok nisu petljali po kabelskoj)

Reply to
7omislav