Jo¹ jedno pitanje o struji i potro¹nji...

totalni sam laik ¹to se tièe toga, pa molim savjet... dakle, namje¹ten stan uz toèan broj tro¹ila sam iznajmio po fiksnoj cijeni.

ne smetam podstanarima i ne dolazim, no jedan dan sam vidio u drugoj prostoriji koja se ne iznajmljuje - ¹krinju visine kojih 160 cm, ladièarku.

eh, sad me interesira: koliko jedna prosjeèna ¹krinja tro¹i struje mjeseèno? mislim da pi¹e negdje da je godi¹nja potro¹nja 400 kwh, razred B.

Reply to
Faust

"Locutus of Borg" wrote in message news:pw4g55v8b51t$. snipped-for-privacy@40tude.net...

:-))))))

ma ¹tima, no mislio sam na novce, krivo sam se izrazio...

Reply to
Faust

"Locutus of Borg" wrote in

ti mora da si neki hebeni matematièar...ja veæ tjedan dana smi¹ljam formulu kako izraèunati to...skoro sam i sam htio postaviti sliænu temu tu na grupi :))

Reply to
Gagi

Ako je jednotarifno brojilo, onda je cijena 74 lipe za 1 kWh, dakle 34 kWh bi ko¹talo 25,16 kn za mjesec dana. Ako je pak dvotarifno, pri èemu je cijena u drugoj tarifi 39 lipa, onda je mjeseèna cijena za 34 kWh 5,525 (NT) + 14,677 (VT) = 20,20 kn. Predpostavljena je jednolika distribucija potro¹nje tokom dana i tokom mjeseca.

Pozz!

jelda? :)) kod dvotarifnog brojila treba pogledat kad je jeftinija, tj koliko sati traje, zatim na racunu pogledas cijene 1kWh... ak ne budem imao pametnijeg posla, tokom dana slozit cu u excelu tablicu...

ma ¹tima sve, no radi se o ¹krinji koja je non stop ukopèana. vjerojatno negdje postoji podatak o tome. trebam neku srednju vrijednost.

Reply to
Faust