Jednostavna mikseta

Trebao bih shemu jednostavne miksete sa 2-4 ulaza...Nasao sam na

jednu shemu ali u komentarima ljudi kazu a je losa pa ju nebih htio raditi..

Meni treba mikseta samo da pjevacicu i ritam gitaru spojim na razglas, netrebam nikakve posebne efekte i ostalo..

Ima jos jedno pitanje--Posto je prostor u kojems virmao jedno 14 kvadrata za razglas sam mislio kupiti zvucnik u chipoteci (ima 300W zvucnik 500kn), i njega koristiti kao razglas (nebi ga opteretio na vise od 100W)..E sad zanima me dali se to moze izvesti i dali je uopce isplativo s obzirom na kvalitetu tog zvucnika..Da se nebi desilo da se skuri nakon mejsec dana...

Reply to
CroGracia

Sto mislite o ovoj mikseti?

Jel to ok za napraviti??

Reply to
CroGracia

Reply to
someKINDofMONSTER

novce

Malo si me zbunio sad...Izrada ove sheme nebi trebala biti skuplja od 50kn, a miksetu nemres nac ispod 400kn samo me zanima dali je ok ta shema, nemam tolko znanja o elektronici da bi to sam mogao skuzit :).

Reply to
CroGracia

"CroGracia"

Gle, dobra klasièna mikseta nema nikakvu posebnu elektroniku. Tu manje vi¹e nema nikakvih tajni nit je to ne¹to posebno. svaka shema pa i ova tu je dovoljno dobra. Tajna dobre miksete je u kvalitetnoj mehanici, a prvenstveno u dobrim potenciometrima i preklopnicima. Ako pogleda¹ cijene istih vidjet æe¹ da vrlo brzo pootro¹i¹ lovu dostatnu da se kupi ne¹to korektno za manje zahtjevnu uporabu.

Gubljenje kanala, krèanje, nejednoliko pojaèavanje sve je to problem lo¹e mehanike u mikseti koja rabi jeftine potiæe i preklopke, a ako se rabi jeftina digitalija ili naponski kontrolirani regulatori, onda je pak problem vrlo èudna kvaliteta zvuka.

Reply to
miha

imas za kupiti gotovu, behringer, oko 400 kn

(valjda ce raditi link kako valja)

Behringer XENYX 502

Reply to
--1%er--

50kn,
50kn... nebih rekao! Jel zna¹ kolko trafo ko¹ta! za 50kn dobije¹ ploèicu i dobije¹ kusur nekoliko kuna!!! A ¹to se tièe jeftinih mikseta: moj poznanik DJ ima miksetu na koju ¹teka¹ 4 ulaza i svaki ima zaseban potenciometar i master. Polovna takva nemo¾e biti vi¹e od 200kn nikako!
Reply to
someKINDofMONSTER