jaki reflektor ili laser?

trebao bi nesto sa cime bi privlacio paznju.

Reply to
BoBo

Zapali se. f

--
###  http://disi.pondi.hr/  ###
@ N43.52145, E16.54027

________
Pozdrav,
 Click to see the full signature
Reply to
Walter Gottwein

Kre¹o Bukviæ

Electronic T-Shirt

StoneThrower
www.dgmicrosys.com
Reply to
StoneThrower

dobro kako da sa time privucem paznju? Zelim da me se vidi na 2 km

Reply to
BoBo

Svjetleca raketa :-)

Reply to
Hector

pa odes ta 2km dalje i vide te tamo.

balki

Reply to
balki

nenad*ebivo i *ebitaèno :-)))))))

Sorry BoBo, ali leek je brz i originalan. Prva liga.

Pozdrav

--
DarioD
http://free-os.t-com.hr/dominovic/
 Click to see the full signature
Reply to
DarioD

Sad tek vidjeh satnicu.... samo originalan, ali odlièan.

--
DarioD
http://free-os.t-com.hr/dominovic/
 Click to see the full signature
Reply to
DarioD

Javi se meni. Upravo imam jedan prijenosni laser (velièine srednje maglite baterije) 1 W na 532 nm. Vjerujem da bolje nemo¾e

Kre¹o

Reply to
Kre¹o Bukviæ

sa se nadopunim; koliko mW bi trebao biti laser da se zraka vidi sa 2 km? Ovo ?

BoBo

Crveni 200 mW nije toliko vidljiv koliko zeleni na 532 nm. Pazi iz dealextreme 532 nm laseri imaju snagu samo zajedno sa IR (nemaju IR filtra) i to ti kuri oèi & nevidi se

Kre¹o

Reply to
Kre¹o Bukviæ

Mogao bi i stavit raketu u pozadinu pa da te digne 2km uvis?

:)

Reply to
BladeRunner