Izrada viseslojnih plocica

Jel postoji kod nas firma koja proizvodi viseslojne plocice (PCB)? Markovac veli da oni rade samo dvoslojne...

Fala

Marko

Reply to
Marko Zec

Ne postoji. Najbli¾e je u Sloveniji (Elgoline), a najjeftinije u Kini.

- while (1);

Reply to
while(1);

Postoji firma Itd-tim u Velikoj Gorici. Rade do 16 slojeva. Rade kvalitetnije nego Markovac:

Svemirko

:-))))) rade, rade, ali ne oni nego Kinezi. Oni samo posreduju.

Nitko kod nas nema tehnologiju za multilayer, osim Slibara (Galtronik), a i on to nikada nije stavio u funkciju. Rezite me gdje sam najtanji ako to nije tocno.

Inace, evo par linkova:

- Kina (moja preporuka, napravio parsto kila plocica kod njih)
- Kina
- Amerikanci, rokovi kraci, cijene (dosta) vece

- while(1);

Reply to
while(1);

while(1);'s log on stardate 14 o?u 2011

Napises neka iskustva?

Vrijeme izrade, cijena (postarina), dostava, kvaliteta?

TIA!

--
"If you lie to the compiler,
it will get its revenge."

Jesi uopæe pogledao link? Tamo ti sve pi¹e...

No svejedno - dakle, ima¹ obrazac u koji unese¹ podatke o ploèici (dimenzije, kolièina, tehnologija itd.) i dobije¹ van tablicu rokovi/cijena. Transport je skup, no tu se ne da puno uèiniti.

©to se tièe kvalitete, ovi doma mogu to samo gledati i èuditi se kak to Kinezi naprave za tu lovu.

Mislim, nije to za hobiste, veæ za profesionalce, no niti multilayer nije tehnologija za hobi po doma (bar ne kod nas).

- while(1);

Reply to
while(1);

while(1);'s log on stardate 14 o?u 2011

Pise da se za detalje treba registrirati, sto mi se nije dalo...

Zato sam i pitao.

Nude DHL i ekipu te kazu da za 1 layer plocice treba 7-12 dana, pa me zanimalo, iz tvog iskustva, koliko ima istine u tome i koliko je zapravo ispala cijelokupna cifra.

Heh. :)

Istina, ali zgodno je znati da postoji pouzdani dobavljac.

Thx na infou. ;)

--
[...]

Ovi imaju nevjerojatne cijene...

Tom

Thread je o viseslojnim plocicama - ovi nude samo dvoslojne, to nije preveliki problem napraviti bilo gdje.

Marko

Reply to
Marko Zec

Marko Zec's log on stardate 15 o?u 2011

Ima li nesto jeftinije i brze od ovoga, jer se cini poprilicno povoljno?

--
[...]

Pa po ovoj cijeni se bas ne mogu napraviti bilo gdje. Sory na OT...

Reply to
Tom

Rokovi su toèno kako pi¹e, obièno po¹alju i koji dan ranije. Put do ovamo traje 3-4 dana, ovisno kako padne u tjednu (vikendi), a cijena, kako sam napisao ovisi o dimenzijama, kolièini i tehnologiji. Uglavnom, plati¹ toèno toliko koliko ti applet izraèuna + tro¹kovi na ovoj strani (kod DHL-a 135kn)+PDV. Mo¾e¹ se dogovoriti s njima da ti deklariraju po¹iljku na 5$, pa mo¾da proðe bez tro¹kova na ovoj strani. I da, elektrièni test je obavezan i ukljuèen je u cijenu.

Za primjer cijene, zadnje ¹to sam naruèio:

15 kom 4-layera, format 265x210mm, pozlaæena+peelable mask 20 kom 2 layera, format 142x193mm, peelable mask

sa transportom 786$

Mislim, registracija traje 2 minute i ne gnjave te poslije reklamama, pa ne razumijem za¹to se ne registrira¹ i ne izraèuna¹ koliko bi te do¹la tvoja ploèica...?

- while (1);

Reply to
while(1);