iPhone 4 A1332

Pozdrav.

Da li ima kakve ¹anse za popravak telefona koji je pao u more? Radi se o telefonu iz subjecta, iPhone 4. Ako ima ¹anse, da li ima tko sa grupe tko to radi ili mo¾da znate nekoga (podruèje Zagreba)?

Damir

Reply to
Damir

Iz iskustva s telefonima koji su malo ronili u moru, baci ga. f

Reply to
filiplolicREMOVE

ali ona bar nije problem po¹to je prilièno povoljna...

Reply to
Djadjo

Meni je pao u slatku vodu i covjek mi ga je popravio. Dijelovi i posao oko 250 kn, jer smo si dobri, ali treba pokusati.

Reply to
Mirko

Dana 27.9.2013. 13:22, Damir je napisao:

©to je pao u more. Odmah izvaðena baterija, stavljen u slatku vodu, juèer........ ili pao u more 15.07 i ugasio se, pa bi ga sad popravili.
Reply to
Dario

More ni¹ta ne pojede u te 3 sekunde ¹to je ureðaj u vodi. Problem s morskom vodom je jedan drugi, a to je prisutnost iona (koji omoguæuju da voda bude vodljiva). Dakle stvar je u tome ¹to u trenutku kad tako neki gadget upadne u morsku vodu (ili WC ¹koljku u kojoj se nalazi neki od onih proizvoda sa dosadnih reklama) cijela matièna ploèa bude kratko pospajana i gotovo uvjek izgori ne¹to od elektronike, i nikakvo pranje i èi¹æenje vi¹e ne poma¾e.

Reply to
Igor

Slatka voda nema ione soli koji vode struju. Tj ima ali u tragovima, za razliku od morske vode koja je odlièan vodiè.

Reply to
Igor

Ka¾e èovjek da ga je odmah stavio u slatku vodu, bateriju nije vadio.

Damir

Reply to
Damir

rastavio sam ga i skuzio da su konektori na matiènoj zeleni jer je baterija napravila oksid koji onda kratko spaja sve redom ¹to svakako nije dobro.. sama baterija nemo¾e ba¹ prekurit samo tako matiènu jer sve komponente ipak trpe malo veæi napon,sam oksid je najzeznutiji jer pojede male komponete pa bez sheme i alata se nemoze znat koja je bila komponenta gore. Nakon pranja u ultrazvuku svi konektori po matiènoj su bili èisti i ispravni..ali na konektoru kamere tj flat kablu se pod mikroskopom vidjelo da su dva tri pina od oksidiranja nestala..naravno kamera nije radila a ni ledica.Ostatak ureðaja je radio na moje èudo jer sam oèekivao da su zvuènici ili mikrofon isto oti¹li od slane vode ali nisu..ceh je bio kamera (nju¹kalo) i baterija (ebay) i posao...a po¹to mi je to bio iphone od frenda za uslugu je pro¹ao free..njemu nije bilo toliko do ureðaja koliko do podataka na njemu.

Znaèi sve se da slo¾it i nepregara sve samo tako od sebe kako se misli..samo ovisi tko je voljan ulozit trud i volju da ne¹to osposobi... ali nekazem da matièna u nekom sluèaju neæe drapit ili neki njen dio pa da servis bude totalno neisplativ.

LP Djadjo

Reply to
Djadjo