Elektronski preklopnik za rasvjetu

Pozdrav , da li kod nas ima kupiti sklop,koji treba upaliti 2,3 ili 4 grupe rasvjete ,tako ne=B9to se mo=BEe na=E6i u skupljim lusterima,hvala

Reply to
lightmaster

Za¹to elektronski? Mo¾e li obièan dvostruki ili trostruki prekidaè? Ja sam na jednom mjestu, gdje je za jednu prostoriju trebalo imati vi¹e jaèina rasvjete, stvar izveo tako da sam stavio jedan dvostruki prekidaè koji pali jednom tipkom manju grupu, druhgom tipkom veæu grupu. Na taj naèin postoje 3 inteziteta svijetla:

1.manja grupa 2.veæ grupa
  1. manja i veæa grupa zajedno.

Ako uzme¹ trostruki prekidaè, a vidim da ima i takvih za kupit (mislim na standardne prekidaèe za kutiju fi 60), mo¾e¹ dobiti i vi¹e kombinacija...

Pozdrav.

Reply to
andrej

"andrej" je napisao u poruci interesnoj grupi:jo5lb3$5ir$ snipped-for-privacy@sunce.iskon.hr...

Tako je. Ne treba komplicirati gdje mo¾e i jednostavno ;-) poz

Reply to
reno