Netko tko se bavi raèunalima

...oèjer ja nimalo :)

Treba mi cooler za procesor od raèunala na koji æu ¹arafiti sot-227 IGBT-e.

Treba mi ne¹to ¹to ima veliku povr¹inu hladnjaka i dobar ventilator primjerice kao Dynatron H6EG.

Inaèe imam ove, ali su mi premali + preslab ventilator, vjerojatno bi bili dobri uz bolji ventilator:

Dakle koji cooler za procesor danas ima za kupiti, a da je dobar ventilator gore + velika povr¹ina, jer veæina modernih ima ne¹to ovako:

Na ¹to ja nemogu na¹arafiti IGBT

Kre¹o

Reply to
Kre¹o Bukviæ