ima netko nekakvu shemu za brzinomjer za bicikl?

bilo bi od velike pomoæi tnx

Reply to
Life Spirit

Huh..pa nema sheme. Mikric s analognim ulazom (s ADCom) tipa 8051, PIC ili AVR, LCD (oni mali od mobitela su dobri) i zavojnica+magnet za citanje okretaja. No ja ti garantiram da ce te to kostati minimalno 3x vise nego da kupis novi koji bude 110% bolji od toga sto ces napraviti.

Enjoy !

Reply to
Mad I.D.

ADC ti ne treba po¹to se radi o obiènim logièkim impulsima , a ako nisu lako se naprave da imaju dovoljan nivo signala.

Reply to
- Zoki -

se naprave

Mooguce no ako se treba pojacavat signal onda ti treba jos jedna eksterna komponenta sto naravno treba izbjec. Nisam nikad mjerio koliko jak signal daju ti mali vragovi na brzinomjeru. Uglavnom ADC bi sigurno radio, a svaki MCU ga ima

Reply to
Mad I.D.

se naprave

Senzor ne daje nikakav signal. U trenutku prolaska magneta spoje se kontakti na senzoru (reed cijev), a brzinomjer mjeri frekvenciju prolazaka i mnozi ju s opsegom kotaca.

--
________
Pozdrav,

Aha. Mislio sam da je to obicna zavojnica kraj koje prolazi magnet. Zahvaljujem na poja¹njenju !

Reply to
Mad I.D.

Eh pa nije fora kupiti neki kineski.... treba napraviti! Treba biti s reed relejom i nekakvim LCDom recimo 16*2. To je najbolje rje¹enje.... za tako ne¹to bih trebao shemu, ali ni¹ta takvo ne naðem.

Reply to
Life Spirit

:) LCD 16x2 je PREVELIK ! Gle vozim se na bajku jakoo puno i to bi bilo vise nego lose. Nokia 3310 LCD taman.

Reply to
Mad I.D.

si ziher da ne daje signale? ja imam bezzicni brzinomjer i moj senzor salje impulse bezzicno u brzinomjer koji je btw na solarni pogon :D

s.

Reply to
Silvije

Poprilicno. Rastavi pa vidi. U tvom slucaju vjerojatno imas isti senzor kao kod zicanih brzinomjera + jos nesto dodatne elektronike ;)

--
________
Pozdrav,

Pa onaj dio koji se naziva senzor kod 'bezzicnog' brzinomjera bukvalno daje signale i to elektromagnetske signale inace sve skupa ne bi radilo. Sam senzor unutar tog 'senzora' je naravno opet reed kapsula kao i kod

99.99% bic. brzinomjera. Jedino su stari VDO (za nove priznajem ne znam) imali bitno drugaciji sistem, prstenasti visepolni magnet na glavini kotaca a senzor na vilici zavojnica u kojoj se onda inducirala struja frekvencije proporcinalne brzini. Noviji Shimano sistemi za city bikeove imaju integiran ahmm kompjuter sa elektricnom instalacijom (koju pogoni generator u glavini) pa bilo bi logicno da i oni koriste takav sistem.

Boris

Reply to
Boris Vuletic