HITNO !, HITNO !, HITNO !

Oprostite, ali ovo mi je jako hitno (do ujutro mora biti rjeseno)

uglanvom, radi se o pojacalu...

napravio sam pojacalo (skolsa shema, (tsrb, 3 razred. 40 W , sa tda 2030, ak se ne varam)).., uglavnom, imam stereo, ovo ono., slozio sam, ajmo rec predpojacalo (za stelanje ulaznog napona), sa tda2822m, i spojio sam svoj mp3 stick.., slozio i sve ljepo radi..(i glasno itd..))...

e, sada, slozio u kutiju itd.., i sada idem to dat starome, odfuram u drugu sobu, i spojim na tuner.., pa na dvd, ili na bilo kaj.., uglavnom, cuje se katastrofa.. (na tihome..!!)

bassa nema (kao da nema snage), srednje f, jako su izoblicene (¹um je velik), uglavnom, nije mi jasno kako i za¹to tako radi...

u pojaèalu, imam dosta ploèica i dosta ¾ica.., u zraku (naravno izolirano) (ma to je neka beta verzija), ali bitno je to da je to ljepo radilo...

i sada ne radi.., a to HITNO moram rjesiti ujutro.. (do podne).., a nekuzim, koji dio da pogledam.., dal se nekaj odspojilo.., do cega bi moglo biti ? (nemam vremena sve pregledavat)

usput., kada ga upalim... (spojim ulaz na masu.., uvijek se cuje brrrrrrrr (potiho) (uglavnom na bassu..), (C=10 000uF paralelno !!!) (tak da nije C u pitanju , mislim...), zasto se to brujanje cuje ?? (uvijek, iste jacine.!)

HVALA:. i oprostite na subject-u, ali fakat mi hitno !!

Reply to
Hrvoje Kusulja

Jesi probao prelotat kontakte na TDA2030? Ja sam imao slican problem sa TDA2003, samo da me ubijes nemogu se sjetit sto je bilo...

drugu

moglo

Mystique

Lo¹ trafo ¹to se tièe brujanja i nedovoljni oklop trafa, probaj pa odmaknuti od elemenata, i sve mase moraju ièi u jednu zajednièku toèku koja predstavlaj masu!!!

Kao i uzemljenje!!1

Reply to
mtech

uzemljenje je spojeno na kuèi¹te.., SVE MASE su spojene... (napajanje, ulazi, izlazi).., dobro je zalemljen TDA.., i trafo je odmaknut dosta od samog pojacala itd..

Reply to
Hrvoje Kusulja

rjeseno !!!

bio je prejak ulaz !!!

imam trimere na ulazu, njih sam stisao, skoro na minimum, i sada je ok.. samo sto sam sada i maksimalnu jacinu isto smanjio.., odnosno , kada je na glavnom pot.. , do kraja.., onda nije tak glasno..

kako to rjesit ?

Reply to
Hrvoje Kusulja

Pa narihtaj te trimere tak da ti kad je pot negdje na 2/3 okreta bude najglasnije.( Pazi da ti u klipanje ne ode chip jer bu se zblesiro) Tak ces imati viska za mp3 stick. Isto stavi neki bolji vezni kond na ulaz. Znaci neki folijski. Nikako ELKO.

Pozdrav

--
Pero(Klicov), makni SPAM za reply
kaciga glavu cuva ,a sta cuva kacigu?.!!?

Brujanje budes rjesio tako da sve mase potegnes u istu tocku(znaci zvijezdu budes napravio).

Reply to
fire

Isto stavi neki bolji vezni kond na ulaz.

tantal jo¹ gore ako èemo govoriti o nekom perfekcionizmu, ali slobodno elektroliski stavi nèe se primjetiti ni¹ta.....

Reply to
mtech

imam elco.., eh, nemogu sada pogleda koliki je...

ponavljam , sve su mase spojene.

radi sada, ok..

samo ovo brujanje (neovisno o pojaèanju), uvijek jednako bruji..., kako ? za¹to ? (mislim da nije do ulaza), nego nekak do napajanja..., napajanje je izvedeno sljedeæe:

trafo na 27.5 V > greatz (25 A, 600 V, (11 kn))., > elco 10 000 uF.. i to je to..., heh.. di je tu problem... (eh, da na ploèici imam jo¹ 2x 1 000 uF, i 2x 220 nF)...

i jo¹ jedno pitanje.., balance uzeo sam iz jednog drugog pojaèala., uglavnom pot je na sljedeæi naèin spojen

lijevo ulaz left, sredina masa, desno right, i sada, to ne radi ba¹ najbolje.., dal bi ja trebao staviti nekakav otpornik serijski sa left i i tak jo¹ jedan za right ?

(nemam stereo pot. za balance, nego mono), kazem da je tako izvedeno.

Reply to
Hrvoje Kusulja