Evo sada pravih stvari

Na binsima slijede slike modifikacije kako sam iz chipa koji po datasheet-u ima 0.35W dobio vise od 5W u kontinuiranom radu. Radi se o chipu UCC37322 koji je MOSFET driver. Postojeca modifikacija je napravljena zato jer na trzistu nisam nasao driver za MOSFET koji bi radio na 14MHz. BTW, sorry svima, nesto sam zdrmao sa slanjem pa treba pogledati samo ovaj i slijedeci post pod istim nazivom.

news:doc2n4$1kr$ snipped-for-privacy@bagan.srce.hr

Onaj model sa zelenim hladilom (slike na kraju) je bio prvi napravljeni prototip, a buduci da nisam poslikao razvoj, to sam napravio sada sa drugim, malo boljim prototipom (vece hladilo). Misem selektirate obje poruke pod ovim nazivom i kliknete desni gumb misa i odaberete "Combine and Decode", kliknete OK i ...

Uzivajte u show-u.

-------------------------------------- Zoran Eres, Bc.Sc.EE Institute Rudjer Boskovic Croatia

Tel: +38514561196 Mob: +385917888658

Reply to
Svemirko

Istina. ja bih mo¾da uni¹tio destetak IC-a prije nego ¹to bi ispalo dobro :)

Kre¹o

Reply to
TechnologyFreak

stvarno svemirko ima nesto sto valjda ni 1 promil ljudi na svjetu nema, strpljenje preciznost i veliku volju, sama cinjenica kolko je projekata vec napravio i kojom ih brzinom radi, svaka cast svemirko

Reply to
zemaljko

:)

Hvala na komplimentima. Iako to moze svatko napraviti doma. Cijeli postupak se napravi za manje od sat vremena. Drugi komad napravis za manje od 15 minuta :-))

Evo, napravio sam i mjerenja onog jeftinog coolera. Pokazao se izvrstan sa prosjecnim termanim otporom 0.32 K/W (kelvina po vatu). Staviti cu na binse.

Reply to
Svemirko