CNC HW

Gdje nabaviti zupcaste remene i pripadajuce remenice u Zg? (0.5" ili sl.) Sve slozih za (polu)home made CNC stroj, samo mi jos fale spomenute "sitnice". Pa ako ima tko asa u rukavu (Raynor?).

//Marin

Reply to
Marin

sorry!!! uopæe nisam sku¾il da si mi poslal mail, sti¾e ti PM

Reply to
Raynor

Ako vec koristite news-e, zasto dodatno koristite PM, tj. zasto 'Marin' direktno ne kontaktira 'Raynora'?

Mozda bismo i mi ostali imali koristi od citanja zanimljivih postova (gdje je sve glede 'CNC' dovoljno zanimljivo).

Ako nisam bio dovoljo jasan: zasto Raynor odgovara s private message (PM) ako je Marin post-ao public message?

--
StoneThrower
www.dgmicrosys.com

podrzavam... to i mene ljuti... pitanje se postavi javno a odgovara privat... zasto ne bi podjelio iskustva sa svima nama koji pratimo grupu... takve informacije nikad nisu za baciti... mozda jos kome zatreba...

pozdrav

Reply to
Fastah

Probao sam, ali spam filteri danas cine cuda pa sam pretpostavio da je to razlog. I bio je. :)

//Marin

Reply to
Marin

evo odgovaram sam sebi da nemoram pojedinaèno,

- prvo, isprike svima.. nije bilo u zloj namjeri...

Marin je pital za firmu di sam nabavil remenice za svoj stroj, po¹to se radi o HR nisam htijeo da to netko shvati kao reklamu ili tak nekaj, a znate kak je to, na svakoj grupi ima neki de¾urni policajac koji te onda spama sa prijetnjama o "abusanju" :-)) i sl. a zaista nemam ¾ivaca za njih :-))

evo polako se uhodavam sa svojim strojem iako ga jo¹ nisam " poslo¾il " estetski :-)), evo za ispriku :-)) ¹aljem na binse 2-3 slike nekih uradaka, imam dosta slika i avi filmiæa pa postam neke zanimljive ako nekoga zanima....

Poz!

Reply to
Raynor

Èim nesto konkretno saznam, dojavim. ÈPR! :)

//Marin

Reply to
Marin