epoxy za zastitu od vode?

pokusavam pomoci lokalnom plivackom klubu u izradi led svjetala za trening. to je u biti traka koja se postavi na dno bazena i ledice se pale u nekom intervalu. nije mi problem oziciti 25 ledica al mi ih je problem zastititi od vode a cijela stvar mora biti fleksibilna, odnosno mora se moci namotati kao kabel. postoji takva gotova stvar al je uzasno skupa

moja (a i ideja trenera) je da se napravi traka samo za jednog plivaca sa ledicama u jednoj boji koje su postavljene svaki metar (bazen je

25m). za pocetak bi se upravljalo direktno ledicama preko paralelnog porta pa kad razrijesimo sve probleme oko vode onda bi se napravila upravljacka kutija sa nekim pic, atmel / arduino mikrokontrolerom. uglavnom, u ovim uputama se spominje da je led traka zasticena epoxyjem a kolko ja znam epoxy je krut i puca kad se savija. a na led stripovima iz kine je neka prozirna masa koju bi volio imati...
Spuzva

Ja bi ledice ubacio u prozirnu gumenu cijev(cca 12kn/metar)

Reply to
Stole

test-test carnet

Reply to
RockyO

zgodna stvar al meni treba 1 tocka na svaki metar. a i malo je skupo ovo gore. al svejedno, zahvaljujem na trudu!

Reply to
Spuzva

Na svaku ledicu komadiæ cijevi ( na strani lemljenih izvoda) i zaliti drvofixom, Neostikom, silikonom ili?

ma nekad gledao seriju

pa se sjetio.. Mislim da se moze naci jeftinije slicna ili ista stvar.

Reply to
RockyO

drvofixom, Neostikom, silikonom ili?

stavljao bi 4 komada 5050 spojenih u seriju na svaki metar. zalemio bi ih na malu plocicu

Reply to
Spuzva

drvofixom, Neostikom, silikonom ili?

Prozirne kutijice od Cedevita bombona re¾e¹ na pola i zalije¹ nekom navedenom tvari? Izvor struje je NARAVNO galvanski odvojen, a i malo elektrolize neæe smetati, niski su naponi....

tvari? treba ipak biti malo kruce, da se zice ne istrgnu.

niski su naponi....

hoce, trunu zice maltene odmah

Reply to
Spuzva

tvari?

niski su naponi....

E da, ima¹ pravo: KLORIRANA voda...

Napravi male i uske plocice za malo jace SMD ledice tako da ih montiras na obje strane. Spoji zicom na potrebni razmak, dodaj logiku i sve to naguraj u prozirni vrtni slauf. Najlakse je to sve ugurati u cijev pomocu forspana uvucenog prije (spagica sa malo vate na kraju a sa druge strane usisavac). Jedan kraj zatvori silikonom a drugi drzi iznad vode (ili ga isto zatvori). Mozes u slauf ubaciti i nekakve utege pa ti nece praviti probleme kad "fino sjedne" na dno.

Ako koristis shift registre to mozes postici i sa 555 i potenciometrom, ne treba ti mikrokontroler. Ako vec ides na mikrokontroler upotrijebi ga u kombinaciji sa bluetooth modulom i/ili RFID citacem. Plivac samo porisloni svoju narukvici i kontroler mu automatski odabere program koji je isprogramirao trener za sve plivace posebno pomocu BT veze sa mobitela ;-)

Zoltan

Dana Mon, 09 Jul 2012 00:18:23 +0200, Zoltan napisao/la je:

trener prije starta mora upisati tocno vrijeme za svakog plivaca, tako da bi malo bilo nezgodno sa potom :)))

nelosa ideja. al daleko sam ja od toga jos :)

Reply to
Spuzva

nadjes nesto deblje i malo deblje zice pa stavis uvodnice i jos ih namazes silikonom s obe strane kad stisnu kabel

Reply to
chuspy

tvari?

®ice ulaze kroz rupicu na kuæi¹tu, a mo¾e i èvor na ¾icama....

A to bi bilo dobro i za treninge i nabijanje plivaèke kondicije..:-)