elektronicki otpad

imam puno elektronickog otpada: stari adapteri, mobiteli, racunalne komponente... a znam da su jako opasni za prirodu pa me zanima gdje da ih bacim?

mislim da bi bilo opasno da ih jednostavno bacim u vrecu za smece pa da smetlari to pokupe...a mislim da oni kupe samo onaj obicni kuhinjski i kucni otpad

pa vas molim ako negdje netko zna na podrucju zagreba gdje da odnesem taj otpad...neka mi kaze...

nemam auta pa da li bi bilo dobro da taj otpad stavim u posebnu vrecu za smece i kazem smetlarima (ili im napisem na vreci) o kakvom se otpadu radi pa da oni to odvezu?

hvala! i molim vas odgovorite sto brze jer danas cistim sobu i ormare koji su puni tih sranja s kojima sam se bavio dok sam isao u elektrotehnicku skolu :) sad sam na faksu pa vise nemam vremena za to.....

pozdrav!

Reply to
zober

ej mene zanimaju neke stvari imas li koji adapter na 12v dc i jos kakvih komponenti imas uzmem ti ja to

i to ti ide u posebna reciklazna dvorista

kucni

Reply to
markuss

kucni

Kakve mobitele?

Reply to
Mystique

- lesinari :)))

Reply to
kopjar

Reciklazno dvoriste. Meni najblize je na pocetku Sarejevske, ima ih sigurno jos po Zagrebu

Mislim da ce to naici na totalno nerazumijevanje i nesuradnju od strane smetlara

Boris

Reply to
Boris Vuletic

A u Splitu?

Reply to
Dusko Lolic

Nemam pojma, covjek je pitao za Zagreb

Boris

Reply to
Boris Vuletic

e sorry imam samo jedan adapter od 10V DC i daje struju od nekih 850 mA... ostalo su sve oko 3-4 V...od mobitela... a od racunalnih komponenti imam neku graficku od 2 MB...pa onda par mreznih kartica koje imaju jos i onaj stari BNC prikljucak...i jos nekih portova...i puno mehanickih miseva.....

Reply to
zober

A ja nisam èovjek ako pitam za Split? :-) Gdje sa starom elektronikom u Splitu? Nek ne odgovara tko nezna. ;-)

Reply to
Dusko Lolic

U poruci:e864l5$vkk$ snipped-for-privacy@sunce.iskon.hr, Boris Vuletic je napisao/la:

: Reciklazno dvoriste. Meni najblize je na pocetku Sarejevske, ima ih : sigurno jos po Zagrebu

A, se moze tamo doci u shopping? :) Znaci, dodem, pogledam cega ima, i ono kaj mi se svida povoljno kupim?

-- Tihomir Krizan

Reply to

u Splitu ima¹ mene a mo¾da ¹tokod i zaradi¹??091\506-1591????

Reply to
Goran