reprogramiranje èipova

Tko u Zagrebu mo=BEe reprogramirati =E8ip odnosno uzeti prave vrijednosti s jednoga i prebaciti na drugi =E8ip

Reply to
gmario337

nema veze koji, svi su oni isti, samo nek se zovu "èip"......ih

Reply to
Mika

Mogu ja :-) Nego kad bi napisao malo detaljnije o kakvom se chipu radi mozda bih mogao i rijesiti tvoj problem.

Boris

Reply to
Boris Vuletic

=E8ip je kako mi ka=BEu eeprom (ja se nerazumijem u elektroniku) oznaka na njemu je

1 red: XCDI 2 red: BN/5453 3 red: KGM613

a radi se o =E8ipu na drum valjku na fotokopirci koja je ograni=E8ena brojem otisaka i nakon toga izbaci gre=B9ku zato bi ja sa ispravnog prebacio podatke na neispravan =E8ip

Reply to
gmario337

èip je kako mi ka¾u eeprom (ja se nerazumijem u elektroniku) oznaka na njemu je 1 red: XCDI 2 red: BN/5453 3 red: KGM613

a radi se o èipu na drum valjku na fotokopirci koja je ogranièena brojem otisaka i nakon toga izbaci gre¹ku zato bi ja sa ispravnog prebacio podatke na neispravan èip

------------------------

velika je vjerojatnost da ti ni onda nece raditi kopirka...jednostavnije bi ti bilo resetirati counter u potpm preracunati chksum ...tako ce sigurno raditi :)

Reply to
Mika

bi

nerazumijem kako mislite resetirati counter mislim da je to nemogu=E8a misija ja sam na=B9ao na internetu neke resetere za to ali ko=B9taju 180 usd i kupio bi ga ali me strah jer neznam koliko jo=B9 dugo mo=BEe dobro raditi taj dram pa me strah da ne bacim 180 usd zato sam misio da mi to netko resetira =B9to bi mi bilo jeftinije za probu

Reply to
gmario337

-----

skidanjem eeproma i promjenom njegovih parametara na odreðenoj adresi mijenja se stanje countera, nakon cega u dosta slucajeva treba izracunati i chksum kako bi proc odobravao podatke iz eeproma i pustio aparat u rad.... manuelna opcija je jeftinija ( skidanje eeproma i prepravak hexa ) a ova za

180 dolara je skuplja ali jednostavnija, i moze ju odraditi svatko, bez elek. iskustva i znanja :))
Reply to
Mika

.

za

koliko bi bilo kod vas da mi preprogramirate =E8ip i =B9to mi vi predla=BEete dali da kupim taj programator

Reply to
gmario337

koliko bi bilo kod vas da mi preprogramirate èip i ¹to mi vi predla¾ete dali da kupim taj programator

-----------------

nisam iz zg, a 180$ je manje od 1000 kn sto je zanemarivo u odnosu na cijenu kopirke :)) a vjerojatno ce zatrebati opet :))

ne bih reklamirao svoj cjenik na grupi, ponudu mogu poslati na mail.

pozdrav

Reply to
Mika

tsss koja kopirka?

Reply to
JoFFa

.
0 usd i

ro raditi

resi

ati

va

xerox

Reply to
gmario337

xerox

Jako je va¾no za ljude koji ti to mogu napraviti da napi¹e¹ TOÈAN model a ne ovako samo xerox. Neozbiljan si i ne vjerujem da æe¹ uspjeti u tome Kao da plaæa¹ internet po broju rijeèi koje napi¹e¹.Nije ti to telegram

Reply to
Drago Kralj

model a ne

telegram

xerox docucolor 3535 =E8ip se nalazi na drumu koji je ograni=E8en brojem otisaka i nakon toga se treba zamjeniti novim neznam =B9ta bi vi=B9e napisao podatke s =E8ipa sam ve=E6 dao =E8ip ima 8 nogica

Reply to
gmario337