Re: Nakon pada ureðaja u more...

Upao mi je baby dojavljivaè u more i sad vi¹e ne radi...

Nema veze da li je bio minutu ili 5. Ako ga odmah nisi isprao u slatkoj vodi nego samo posusio, bojim se da nema pomoci.

//Marin

Reply to
Marin

Rastavi ga, dobro isperi u cistoj vodi i osusi, trebao bi raditi. Voda sigurno nece uci u elektrolite, eventualno bi mogao imati problema ako u dojavljivacu imas induktivitete u metalnom kucistu, njih je tesko isprati i osusiti. f

--
###  http://disi.pondi.hr/  ###
@ N43.52145, E16.54027

skini plastiène dijelove osjetljive na deformacije pri povi¹enoj temperaturi... uzme¹ destiliranu vodu i kad zakuha, ugasi¹ plin i baci¹ u nju elektroniku...HLADNU... mije¹a¹ malo....pa nek odstoji dok se ne ohladi....ali nipo¹to ne vadi iz vode... u nekim elementima æe se pri hlaðenju raditi vakum u neku ruku(pogotovo onima koji su vrijeme bacanja u vruæu vodu bili ispunjeni zrakom) i voda æe uæi u njih... potom zakuha¹ drugu vodu a ovo hladno prebaci¹ u vruæe opet..u ovom sluèaju hladna voda æe se grijati i ¹iriti u elementima te æe se dogoditi nekakav protok vode...okom nemjerljiv ali dostatan da ubije opasnu koncentraciju soli...

nakon 2. vruèeg brèkanja vadi¹ van i pegla¹ odmah sa fenom na vruèe...da ubije vlagu.....to mora odstajati na toplom i vjetrovitom mjestu bar jedan dan...na kraju po moguènosti jo¹ umoæi u triklor etilen ili aceton...bolje aceton jer aceton lak¹e na sebe ve¾e vodu a zbog karakteristike vrlo brzog isparavanja povuæe za sobom i preostalu vodu...pare...molekule :)

uglavnom..nakon svih ovih silnih "fizikalnih" terapija i toplica...jo¹ nije sigurno da æe "kièma" ureðaja profunkcionirati...tak da nemoj ovo shvatiti kao sigurno rje¹enje...

Reply to
GAGI-9A6AAG

ok, mislim, sve bi ovo progutao, ali acetonsku kupku ne... to ce otopiti svakakve plasticne dijelove.

Reply to
Vex

Cisti alkohol 98% ne nagriza pljastik ;)

Reply to
oldtimer

pa kaj nisam napomenuo da treba odstraniti plastiène dijelove??!? :))

ups :)))

Reply to
GAGI-9A6AAG

da, uistinu...ali sam tamo naveo da je razlog osjetjivost na toplinu...a ne acteon, valjda se zato pojedinci osvræu na to kao propust :)

kvragu...zar sve treba crtati i do najsitnijeg detalja?! :)))

osobno radim dosta èesto sa razno raznim extremnim otapalima tipa trklor i industrijski aceton....pa mi se nikad nije ni¹ta stopilo od elektronike...kvragu..pa normalno da treba paziti :)))

hahahaa....sad sam se sjetio....prije oho-ho godina za srednje ¹kole jedan moj poznanik je onu kontrolnu prednju ploèu od video rekordera, prepunu mirkoprekidaèa...onih malih plastiènih, gumbastih...zbog slabog kontakta stavio u triklor kupku kako bi se ODMASTILI kontakti.... na kraju kad je izvadio i osu¹io ploèu....i¹ao je probati stisnuti tipkicu prekidaèa, a on se razljepio kao da je od plastelina...jaoooo plaèa i vriske...morao je mijenjati preko 20 komada :))))

Reply to
gagi

ups...sorry...previdio sam trimere...onda izbjegni aceton i triklor....ipak na ¹to jaèi alkohol odi..

Reply to
GAGI-9A6AAG

ono moje in message news:fb91p1$6hk$ snipped-for-privacy@sunce.iskon.hr :

Reply to
oldtimer

vidim da imas iskustva :) a kaj je sa kisnicom? imam tu jednu p4 plocu kaj je pokisnula, nakon sto kresnem pwrbutton zapali se na sekundu i onda se opet zgasi... a tak mi je ljepa, pa je se ne bi htio rjesiti :)

Reply to
Dorijan

chipset ti dobro dr¾i vodu :)) ...grij ju sa fenom s donje (PCB) strane...

btw: zakaj ne radi...èuj, moj je deda doèekao rosno jutro na livadi i jednostavno izdahnuo....razloga mo¾e biti...nekoliko milijuna :))

Reply to
GAGI-9A6AAG