Indikator protoka vode

Pozdrav,

Postoji li sklop koji bi detektirao prestanak dotoka vode prije ili na ulazu u pumpu na 12V- ako se zaèepi ulaz da pumpa ne vuèe na prazno? (diesel pumpa)

Protok je dosta velik (oko 80 l/min). Trebam inaèe samo indikator sa sklopom koji bi palio udaljeni buzzer ili sl.

Ako netko zna gdje ima takvih sklopova u prodaji ili...

Svaka pomoch dobrodo¹la

Thnx.

Reply to
Fido

Generalno, protok mjeri¹ tako da ubaci¹ prigu¹nicu. Razlika tlaka prije i iza prigu¹nice je veæa ¹to je veæi protok. Ne znam kakva je instalacija iza pumpe, ali bi li ti mo¾da funkcioniralo da samo prati¹ tlak nakon pumpe? Indikatori tlaka ulja od auta ukljuèuju mislim na oko 0,5 bara i upale lampicu.

Reply to
Dusko Lolic

u googlu pogledaj pod "flow control indicator" ima ih na tone...

Reply to
GAGI-9A6AAG

Da, dobra ideja... Kada se zaèepi ulazna cijev, a pumpa i dalje radi, pretpostavljam da se stvara podtlak u cijevi izmeðu pumpe i ulaza, ali ne znam da li bi indikator tlaka pokazivao ono ¹to mi treba na ulaznoj cijevi... A na izlaznoj bi se stvarao pritisak, i kada on padne trebalo bi to raditi... Samo da izmjerim tlak poslije pumpe i kada on padne... to je pretpostavljam to...

U krajnjem sluèaju mjeriti razliku kako i predla¾e¹..

Hvala puno!

Reply to
Fido

koliki je promjer cijevi

Reply to
Dario

..diferencijalni flow switch, mjeri razliku tlaka prije i poslije pumpe (ili cega vec), moze mu se podesavati osjetljivost i ima preklopni kontakt NO,NC

Reply to
Dario

Ima ih u RS-u, dosta su skupi.

Reply to